Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Spannende pot, maar verloren door de 1-1 bij Heracles-Vitesse waar Sparta een 3 punter mee scoort en ik 0 punten. Wel zwaar kut, anders had ik de koppositie gepakt. gelukkig laten er bovenin meer clubs punten liggen en blijven we volop in de race. Volgende week de Klassieker! Deze keer in de vorm van een heuse Sat? Topper.
 

Abubakari

Well-known member
Dankzij Marinos die ook liever een spannende competitie heeft dan een kampioensfeest in maart is het weer ouderwets spannend met elke speelronde 3 a 4 toppers. Bedankt Marinos, sympathiek van je om met zwammy te ruilen. Wint GUDOK ook eens en verliest AZ nu wekelijks.
 

banshee

Member
En weer stond ik tijdens de rust voor ...

Misschien moet ik de tweede helft gewoon de spelers het veld opsturen, in plaats van de kantine in.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ai, ik dacht met NAC koploper te zijn, maar diep in blessuretijd kreeg ik alsnog de gelijkmaker om mijn oren terwijl de bierkraan al open stond. :hsv:
Uiteraard is dat bier wel genuttigd, want de teleurstelling moest weggespoeld worden :proost:
 

Susa

New member
Een prima weekend voor het Feyenoord van Susa!!zelf weten te winnen in een zinderende pot van Zwolle en veel ploegen in de top die punten laten liggen.

Volgende week weer knallen en de koppositie te pakken hier is de doelstelling:duim:
 

Kielse Rat

Well-known member
Oef, die overwinning hadden we ten zeerste nodig. Na rust een achterstand ophalen tegen de koploper, dan kan ik alleen maar tevreden zijn.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Na onze wedstrijd van afgelopen week veel doelpunten voor maar ook te veel tegen.
Gaan we door op deze ingeslagen weg alleen de verdediging een klein beetje aangepast.

Programma :

Eredivisie :
FG Groningen - Willem II (Kielse Rat-Pascallovic)
NAC Breda - PEC Zwolle (Simon-FC Zwolle Ole)
Excelsior - Sparta Rotterdam (Kralinger-fortuna1987)
VVV Venlo - ADO Den Haag(Maasveld-Hankie)
FC Twente - Roda JC (De Groene Scout-Jef400)
PSV - Heracles Almelo (Banshee-PES5)
AZ - FC Utrecht (Marinos-Reinoud)
Feyenoord - Ajax (Susa-Abubakari)
SC Heerenveen - Vitesse (SC Heerenveen-Bernardo)
Hoofdklasse :
VVA (Magikan)-EBOK (zwammy)
Delfstrahuizen (Satyr)-Leonidas (Mario)
SV Hillegom (JMD) -ASWH (Unregistere)
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Nou wat een saai begin van het Feyenoord-Ajax weekend alles nog op 0-0 :oops:

Hierbij nog wel even vermelden dat Roda JC (Jef400) nog niet op het veld is verschenen.
 
Laatst bewerkt:

Simon

Administrator
Forumleiding
In een nieuwe poging om de koppositie te pakken staat NAC bij rust thuis tegen Zwolle met 4-1 voor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan