Ik vond het ook verrassend dat Klaas Jan de 3-0 maakt terwijl ik 2-0 heb en jij 3-0. "Ja sorry, maar zo'n kans kan ik niet laten liggen", aldus de Hunter. Ben je lekker mee, met zo'n spits.
Die melding was deze week toch maar twee dagen te zien? De week daarvoor 0 data errors, dus dat is raar dat je die melding kreeg.
Maar dan nog, al enkele keren hier gemeld dat je in geval van onbereikbaar forum je voorspelling op mijn blog (google op 'abubakari blog') achter kunt laten.
Dus volgens mij heb je het groot smoezenboek van zwammy gevonden bij NAC. Maakt ook niet uit, van Marinos win je toch niet.
Vanaf het moment dat ik terug was van vakantie (bijna 2 weken terug), heb ik zeker iedere dag wel geprobeerd in te loggen, maar kreeg ik ieder keer dat ik wilde inloggen een mededeling dat het forum uit de lucht lag.
Nadat ik een e-mail uit mijn ongewenste post had gevist van een priv?bericht van Friesland, bleek voor mij dat alleen ik dit probleem had. Uiteindelijk kwam ik na het weggooien van mijn tijdelijke internetbestanden en de cookies weer bij het inlogscherm maar kwam ik er nog steeds niet in. Na 2 keer opnieuw een wachtwoord aanvragen en het opschonen van de cache was ik nu eindelijk weer binnen.
Maar goed: ik ben aan niemand verantwoordelijkheid verschuldigd, dus ook niet aan jou. Ik vertel je eerlijk welke voorspellingen ik heb gedaan en het is aan jou om mij op mijn blauwe ogen te geloven. De voorspellingen die ik er zondagochtend op gegooid heb had ik al eerder gedaan. Kijk maar in ronde 8 van het Match Duel op Scorito in de DVK-league. D??r heb ik voorspeld (op tijd v??r de eerste wedstrijd van zaterdag) omdat ik ervan uit ging dat dat de back-up was totdat het forum het weer deed. Die voorspellingen zijn precies hetzelfde.
Qua stand maakt het niet uit, want zoals je al aangaf, op Marinos staat tot dusverre geen maat dit seizoen, maar ik zou wel graag mijn 3 doelpunten van zaterdag er bij willen hebben.