Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Met hangen en wurgen heeft PEC Zwolle de overwinning over de streep getrokken maar toch mooi 3 belangrijke punten erbij.
Gefeliciteerd. (boer met kiespijn smilie)
Deze week maar even maar met Huntelaar om tafel. Kost me 3 punten, zo'n totaal onnodige goal in de 88' minuut.

Wel grappig, Marinos de BESTE, zwammy de SLECHTSTE.
Maar goed, geef zwammy NAC en hij staat ook gewoon op 12 uit 4. (in zijn dromen).

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik vond het ook verrassend dat Klaas Jan de 3-0 maakt terwijl ik 2-0 heb en jij 3-0. "Ja sorry, maar zo'n kans kan ik niet laten liggen", aldus de Hunter. Ben je lekker mee, met zo'n spits.

Die melding was deze week toch maar twee dagen te zien? De week daarvoor 0 data errors, dus dat is raar dat je die melding kreeg.

Maar dan nog, al enkele keren hier gemeld dat je in geval van onbereikbaar forum je voorspelling op mijn blog (google op 'abubakari blog') achter kunt laten.
Dus volgens mij heb je het groot smoezenboek van zwammy gevonden bij NAC. Maakt ook niet uit, van Marinos win je toch niet.

Vanaf het moment dat ik terug was van vakantie (bijna 2 weken terug), heb ik zeker iedere dag wel geprobeerd in te loggen, maar kreeg ik ieder keer dat ik wilde inloggen een mededeling dat het forum uit de lucht lag.
Nadat ik een e-mail uit mijn ongewenste post had gevist van een priv?bericht van Friesland, bleek voor mij dat alleen ik dit probleem had. Uiteindelijk kwam ik na het weggooien van mijn tijdelijke internetbestanden en de cookies weer bij het inlogscherm maar kwam ik er nog steeds niet in. Na 2 keer opnieuw een wachtwoord aanvragen en het opschonen van de cache was ik nu eindelijk weer binnen.

Maar goed: ik ben aan niemand verantwoordelijkheid verschuldigd, dus ook niet aan jou. Ik vertel je eerlijk welke voorspellingen ik heb gedaan en het is aan jou om mij op mijn blauwe ogen te geloven. De voorspellingen die ik er zondagochtend op gegooid heb had ik al eerder gedaan. Kijk maar in ronde 8 van het Match Duel op Scorito in de DVK-league. D??r heb ik voorspeld (op tijd v??r de eerste wedstrijd van zaterdag) omdat ik ervan uit ging dat dat de back-up was totdat het forum het weer deed. Die voorspellingen zijn precies hetzelfde.

Qua stand maakt het niet uit, want zoals je al aangaf, op Marinos staat tot dusverre geen maat dit seizoen, maar ik zou wel graag mijn 3 doelpunten van zaterdag er bij willen hebben.

Abubakari

Well-known member
Maar goed: ik ben aan niemand verantwoordelijkheid verschuldigd, dus ook niet aan jou.

Qua stand maakt het niet uit, want zoals je al aangaf, op Marinos staat tot dusverre geen maat dit seizoen, maar ik zou wel graag mijn 3 doelpunten van zaterdag er bij willen hebben.

Rustig maar, ik zeg alleen
Die melding was deze week toch maar twee dagen te zien? De week daarvoor 0 data errors, dus dat is raar dat je die melding kreeg.

Dat over zwammy's smoezenboek hoefde je niet zo serieus te nemen. Ik ben het er helemaal mee eens dat je je gewoon je complete score krijgt, met die mooie blauwe ogen van je.

Unregistere

Well-known member
Gelijk tegen Hillegom. Paar van mijn spelers waren meer bezig met de cover van de Linda, waarop die spraakmakende foto van Monica Geuze staat, in plaats van met de wedstrijd. Zelfs in de rust schijnen ze nog een paar foto's opgezocht te hebben. Tja, dan is winst bijna onmogelijk.

Abubakari

Well-known member
Gelijk tegen Hillegom. Paar van mijn spelers waren meer bezig met de cover van de Linda, waarop die spraakmakende foto van Monica Geuze staat, in plaats van met de wedstrijd. Zelfs in de rust schijnen ze nog een paar foto's opgezocht te hebben. Tja, dan is winst bijna onmogelijk.

Is dat dat aandachtsgeile niksnutje met haar babbelvlog die een relatie met Veldwijk heeft? Dan was Veldwijk zeker ook bezig met die cover, hij kreeg een 3 in het DVHN (waar ze ASWH trouwens ??n van de betere ploegen uit de 3. divisie noemen in het stukje over ASWH - Jong FC) voor zijn belabberde wedstrijd tegen VVV.

Maasveld

Well-known member
Haha die Monica Geuze. Zat bij ons in het hotel om onze selectie een wilde nacht te bezorgen. Ze heeft weinig indruk gemaakt.

Unregistere

Well-known member
Is dat dat aandachtsgeile niksnutje met haar babbelvlog die een relatie met Veldwijk heeft? Dan was Veldwijk zeker ook bezig met die cover, hij kreeg een 3 in het DVHN (waar ze ASWH trouwens ??n van de betere ploegen uit de 3. divisie noemen in het stukje over ASWH - Jong FC) voor zijn belabberde wedstrijd tegen VVV.

Die inderdaad. En dan is er deze maand ook nog een Papendrechtse playmate. Kan je nagaan waar die spelers met hun gedachten waren.

Abubakari

Well-known member
Mijn spelers knappen af op babbelzieke bimbootjes als Monica Huppeldepup, dus daar lag het niet aan dat we 3 belangrijke punten inleverden.

Unregistere

Well-known member
Mijn spelers knappen af op babbelzieke bimbootjes als Monica Huppeldepup, dus daar lag het niet aan dat we 3 belangrijke punten inleverden.

Tja, onze selectie bevat spelers die haar van de middelbare school kennen, dus dan krijg je dat. En ook een paar die die Playmate kenden. Lastig, al die afleiding.

Maar dat stukje uit DVHN, staat dat toevallig ook online of heb je er een foto van?

FC Zwolle Ole

Well-known member

PEC Zwolle natuurlijk ook gewoon een goede club.
Geen spelers die er boven uit steken en al helemaal geen dames die ze afleiden voor tijdens of na een wedstrijd.

banshee

Member
Volgens mij heb ik nog nooit zo'n belabberd seizoen gespeeld. Hoe vaak is PSV in dit sat?-universum al rode lantaarndrager geweest? Vaker dan welke ploeg dan ook volgens mij. Er rust een vloek op het trainerschap van onze Eindhovense vrienden/prutsers.
Anyway, komend weekend weer vrolijk voorspellen, en weer vrolijk verliezen... Dan heb ik zelfs Frank de Boer overtroffen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan