Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Susa en Abu, jullie mogen de voorspellingen wel naar mij pb'en.

En als je toch als eerste moet voorspellen, doe dan maar een seconde of 10 voor de aftrap zondag. :D
 

U.G.

Well-known member
Gewoon rustig aan doen, die beker is voor mij bestemd, ga dat nou even niet lopen verprutsen voor mij.


Ja, dat ging wel heel vlot en soepel tegen Portugal, 8-3 ofzo? Maar ik vind niet dat jij jezelf met een schildpad moet vergelijken, de twee wedstrijden daarvoor deed je het toch nog best aardig? :rumcolaa:

O jaaaa natuurlijk nou weet ik het weer helemaal.. mijn complete laksheid na die winning streak, daar heb je veel aan te danken gehad.....oftewel, net zoals bij de haas idd ;)
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Je lag er haas(t)je repje uit bedoel je?

Twee keer winnen een winning streak? Jouw land wint zeker niet zo vaak?:confused:

jodo-hik.png
 

U.G.

Well-known member
Damn straight we winnen niet vaak. Coole plaatje.....of whatever :cool:


Succes !
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Het is dat het andere EK van invloed is op het Sat?-K anders had er sowieso niemand naar gekeken.
 

Abubakari

Well-known member
Niet echt, ik ben heel tevreden dat ik de finale gehaald heb. En dan ook nog een tegenstander die net als mijn vorige opponenten te vroeg gepiekt heeft.
Lekker & Gezond in de underhotdogrol op weg naar de finale. Kan niet misz gaan. ABUc'tje.
 

Abubakari

Well-known member
Al last van wedstrijdspanning Abukarikov ?

Jij dan?

De Hongaren leven zeer ontspannen naar de finale toe, sinds we in de finale staan is all druk er af. Zuipen, snuiven, roken en slikken, hier eens wat geile wijfe, daar eens een orgie, die staan straks helemaal strak voor de finale.

Ik ben er zelf trouwens niet bij vanavond, ik ga naar Destruction Unit in Vera. Moet ook zonder mij wel goed komen, morgen ben ik er weer en zondag in de slotfase ook. Om de beker uit te reiken (en hopelijk ook in ontvangst te nemen).
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Jij dan?

De Hongaren leven zeer ontspannen naar de finale toe, sinds we in de finale staan is all druk er af. Zuipen, snuiven, roken en slikken, hier eens wat geile wijfe, daar eens een orgie, die staan straks helemaal strak voor de finale.

Wij hopen dat we het zelfde kunstje doen als tegen de Portugezen en de Noord Ieren. Veel zal afhangen van het eerste kwartiertje schat ik zo in.

Direct vol gas zal het motto zijn:duim:
 

Susa

New member
Het begin is goed lijkt me. Over morgen maak ik me wel de nodige zorgen.

Whatever nu is het 4-1 voor Frankrijk. De Hongaren zjin aan zet.
 

Abubakari

Well-known member
Het begin is goed lijkt me. Over morgen maak ik me wel de nodige zorgen.

Whatever nu is het 4-1 voor Frankrijk. De Hongaren zjin aan zet.

Ik hoop dat de brandweer op tijd is, you're on fire.

Hopen op (weer) 0-0 bij rust, anders kunnen we je naam wel bijna op die beker zetten.
Vanavond geen concert, dus ik zit zelf weer op de bank, moet goed komen. 0-0 bij rust, 1-1 aan het eind, dan staat het nog maar 6-6, maar goed, we zijn van ver gekomen, waarom nu niet nog eens een Feniks act?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan