Abubakari
Well-known member
Met schitterend spel legt Oostenrijk Hongarije het zwijgen op, al 12 goals inmiddels, de topscore van deze ronde voorlopig.
Jawohl!!!
:hsv:
Duitser. Met je 3punters in de 87', de 89' en de 92' minuut.
Met schitterend spel legt Oostenrijk Hongarije het zwijgen op, al 12 goals inmiddels, de topscore van deze ronde voorlopig.
Jawohl!!!
1-0, dat had JMD, vreesde op dit 1-0 EK al dat dat JMD weer een 3punter op zou leveren. Maximaal haalbare is nu nog een punt, moet ik beide uitslagen (1-0 en 0-0) goed hebben. 0-0 en 1-0 zijn wel typische EK 2016 uitslagen.:duim:
Maar goed, dat wordt hem dus waarschijnlijk niet meer.
Als je bij Hankie in de poule zit wel. Maar mensen zoals jij en ik halen de volgende ronde sowieso wel, dus wotdafok.
Maar serieus, ik verwacht echt geen hele epistels en fantastische knutsels van iedereen, maar zolang het EK bezig is nog helemaal niks posten, tsja, dan heb je in dit spel niks te zoeken en moet je gewoon droog de toto bij Andre invullen en kan het Sat?-K met 16 deelnemers die wel echt meedoen plaatsvinden.
IJsland is inmiddels gewend aan het uur tijdverschil, dus we gaan de 2e wedstrijd knallen!
Je kunt ook te veel 'team-gevoel' hebben. Die Russen van mij zitten alleen maar te zuipen met elkaar.
Ze hebben het best gezellig, maar het komt de prestaties nog niet echt ten goede.
:hsv:
Duitser. Met je 3punters in de 87', de 89' en de 92' minuut.
Ook die minuten tellen...
:heinz:
En ho, Duitsers zijn Oostenrijkers. Hitler was immers ook Oostenrijker...