Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

FC Zwolle Ole

Well-known member
1-0, dat had JMD, vreesde op dit 1-0 EK al dat dat JMD weer een 3punter op zou leveren. Maximaal haalbare is nu nog een punt, moet ik beide uitslagen (1-0 en 0-0) goed hebben. 0-0 en 1-0 zijn wel typische EK 2016 uitslagen.:duim:
Maar goed, dat wordt hem dus waarschijnlijk niet meer.

Als je bij Hankie in de poule zit wel. Maar mensen zoals jij en ik halen de volgende ronde sowieso wel, dus wotdafok.

Maar serieus, ik verwacht echt geen hele epistels en fantastische knutsels van iedereen, maar zolang het EK bezig is nog helemaal niks posten, tsja, dan heb je in dit spel niks te zoeken en moet je gewoon droog de toto bij Andre invullen en kan het Sat?-K met 16 deelnemers die wel echt meedoen plaatsvinden.

En dat is dus ook mijn grootste probleem ben geen liefhebber van 1-0 en 0-0 wedstrijden en dat doet dus mij de das om.
Misschein bij het invullen toch maar eens anders gaan denken dus.

Satyr

Administrator
Forumleiding
IJsland is inmiddels gewend aan het uur tijdverschil, dus we gaan de 2e wedstrijd knallen!

Abubakari

Well-known member
IJsland is inmiddels gewend aan het uur tijdverschil, dus we gaan de 2e wedstrijd knallen!

Dan speel je tegen mij, garantie voor veel goals vrees ik. Hopelijk maak ik er tegen jou eentje meer dan de tegenstander.
Al hoop ik tegen Oostenrijk ook nog stiekem op een punt.

Reinoud

Well-known member
Verschil blijft drie goals. Enkel een doelpuntloos gelijkspel tussen Belgi? en Itali? kan mij nog de kop kosten. Zlatan in prima vorm. Wist dat het verstandig was om vaste assistent Jari mee te nemen, die klikte direct weer. Heja Sverige!

Magikan

Well-known member
Je kunt ook te veel 'team-gevoel' hebben. Die Russen van mij zitten alleen maar te zuipen met elkaar.
Ze hebben het best gezellig, maar het komt de prestaties nog niet echt ten goede.

Turkije heeft inmiddels het gat tot 2 punten teruggebracht. Weet niet of dit met het teamgevoel te maken heeft, maar het is vooruitgang 😄

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Polen - Noord-Ierland staat nu 5-9. Als Zweden niet van Ierland wint hebben we zeker gewonnen. Als Zweden wint, maar niet met 2-1, dan hebben we minstens een punt.

Abubakari

Well-known member
Ook die minuten tellen... :)

:heinz:

En ho, Duitsers zijn Oostenrijkers. Hitler was immers ook Oostenrijker... ;)

Juist de Duitsers leverden mij dan nog een last minute 3punter op.
Het is -op zijn zachtst gezegd- bijzonder irritant dat het dubbeltje telkens de verkeerde kant op valt en dat ik precies degene tref met de hoogste score.

Maar goed, 0-1 voor Zweden en 0-0 bij de Belgen en Oostenrijk houdt maar 1 puntje over. :duim:

Hankie

Well-known member
Hop hop vanavond voor het echie over de knie leggen.

Dit is een wedstrijd die mensen over 25 jaar nog legendarisch vinden en spijt hebben dat ze er niet bij waren.

Reinoud

Well-known member
Hup Zweden, de 2-1 zou twee keer winst betekenen. Puntje is binnen voor Zweden door het doelpunt van de Ieren. Kan raar lopen ;-)

Susa

New member
BAM een prachtige 3 punter voor Les Blues!!!

Janssen kan het schudden want Itali? gaat never nooit van Belgi? winnen.

FC Zwolle Ole

Well-known member
de stand na wedstrijd 9 :

10 jun 2016 21:00 Frankrijk - Roemenie 2-1
11 jun 2016 15:00 Albanie - Zwitserland 0-1
11 jun 2016 18:00 Wales - Slowakije 2-1
11 jun 2016 21:00 Engeland - Rusland 1-1
12 jun 2016 15:00 Turkije - Kroati? 0-1
12 jun 2016 18:00 Polen - Noord Ierland 1-0
12 jun 2016 21:00 Duitsland - Oekraine 2-0
13 jun 2016 15:00 Spanje - Tsjechi? 1-0
13 jun 2016 18:00 Ierland - Zweden 1-1
13 jun 2016 21:00 Belgi? - Itali?

Frankrijk - Roemenie (Susa-Janssen) 11-8
Albanie - Zwitserland (Banshee-Marinos) 12-9
Wales - Slowakije (FC Zwolle Ol?-Prume) 8-11
Engeland - Rusland (Simon-de Groene Scout) 7-8
Polen - Noord Ierland (Mario-Kralinger) 5-12
Duitsland - Oekraine (Maasveld-PES5) 8-10
Spanje - Tsjechi? (GA Kampen-Mommiej) 8-6
Turkije - Kroati? (Magikan-zwammy) 7-12
Belgi? - Itali? (Kielse Rat-Hankie) 6-9
Ierland - Zweden (Pascallovic-Reinoud) 4-7
Oostenrijk - Hongarije (JMD-Abu) 12-8
Portugal - IJsland (UG-Satyr) 12-8

Magikan

Well-known member
Dat was het dan... Zwammer voorspelde de wedstrijd tussen IER-ZWE correct en daarmee is het gat onoverbrugbaar geworden.

Gefeliciteerd Kroati?!

In de tweede wedstrijd gooien we het over een andere boeg.

yoga-en-theater-vakanties-op-schip-andere-boeg3.jpg

Reinoud

Well-known member
Puntje is binnen, maar nu zijn we met niets minder dan de overwinning tevreden. Hup doelpunten in de laatste wedstrijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan