Dat is nu ook gebeurdIk gun Satyr een plekje in de eredivisie, maar ik in mijn ogen waren de regels duidelijk aan het begin van het seizoen en heeft niemand hier iets over gezegd, ook al vind ik de regel wel wat cru. Ik vind prima dat de regel wordt aangepast maar dan wel bij aanvang van een nieuwe periode.
Heb je ook gelezen waarom ik die regel na de tweede periode aan heb gepast of heb je (zoals bij jou bijna altijd gebeurt) daar overheen gelezen?Leuk regels die tijdens een competitie aangepast worden
Naar.Ala Abubakari 16e eindigt kan hij het weer aanpassen
Precies wat ik gedaan heb.Ik vind prima dat de regel wordt aangepast maar dan wel bij aanvang van een nieuwe periode.
Nou wat super. Had een idee van mij kunnen zijn. Niet helemaal goed gelezen denk ik.Precies wat ik gedaan heb.
Nee, ik blijf het doen zoals ik het al 15 jaar doe. Op mijn eigen manier. Problemen mee of nare kutopmerkingen over maken? Ga je fijn wat anders doen. Je hoeft hier niet te komen.Laat dan gewoon vanaf nu de regels zoals ze zijn
Afgelaste wedstrijden soms wel en soms niet mee laten tellen vind ik ook raar
En wat zijn nu dan de regels
MIN 35 punten als je weer zo’n kutopmerking maakt. Verder niks nieuws.Ala Abubakari 16e eindigt kan hij het weer aanpassen
Welke opmerking heb je het dan over?Laten we alsjeblieft wel even op normale toon tegen elkaar blijven praten. Ook al mag je dan de organisator @Abubakari heten. Dankjewel.