Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2024-25

Wie wint het zeventiende seizoen?

• Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

FC Zwolle Ole

Well-known member
Zijn echt geen regels aangepast.
Alleen voor Satyr regel erbij gekomen.
Was ook een rare regel dat de minst scordende ook degradeerde.
Maar er was niemand die er toen wat van zei toen het werd ingevoerd.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die regel mag best blijven, maar dan voor de onderste zes in de stand. Daar zit misschien een lucky deelnemer tussen die met lage scores een paar keer gewonnen heeft. Ik heb 9x gewonnen en 6x gelijk gespeeld in 23 wedstrijden, dan is degradatie gewoon onzin.

Omdat ik met 3-2 of 4-3 win ipv 7-6 of meer, of 3-3 speel ipv 5-5 vlieg ik er nu uit.

Wigboldus

Well-known member
Ik gun Satyr een plekje in de eredivisie, maar ik in mijn ogen waren de regels duidelijk aan het begin van het seizoen en heeft niemand hier iets over gezegd, ook al vind ik de regel wel wat cru. Ik vind prima dat de regel wordt aangepast maar dan wel bij aanvang van een nieuwe periode.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik gun Satyr een plekje in de eredivisie, maar ik in mijn ogen waren de regels duidelijk aan het begin van het seizoen en heeft niemand hier iets over gezegd, ook al vind ik de regel wel wat cru. Ik vind prima dat de regel wordt aangepast maar dan wel bij aanvang van een nieuwe periode.
Dat is nu ook gebeurd

Abubakari

Well-known member
Leuk regels die tijdens een competitie aangepast worden
Heb je ook gelezen waarom ik die regel na de tweede periode aan heb gepast of heb je (zoals bij jou bijna altijd gebeurt) daar overheen gelezen?
Ala Abubakari 16e eindigt kan hij het weer aanpassen
Naar.

Maar weet je, dan stop je er toch (voor de zoveelste keer) mee als het je niet bevalt?

Satyr is gedegradeerd, ik ben het eens met de kritiek dat die regel zuigt (daarom had ik hem dus ook afgeschaft) en daarom mats ik Satyr mocht hij niet promoveren. Big deal.

André

Well-known member
Laat dan gewoon vanaf nu de regels zoals ze zijn
Afgelaste wedstrijden soms wel en soms niet mee laten tellen vind ik ook raar

Abubakari

Well-known member
Laat dan gewoon vanaf nu de regels zoals ze zijn
Afgelaste wedstrijden soms wel en soms niet mee laten tellen vind ik ook raar
Nee, ik blijf het doen zoals ik het al 15 jaar doe. Op mijn eigen manier. Problemen mee of nare kutopmerkingen over maken? Ga je fijn wat anders doen. Je hoeft hier niet te komen.
Afgelaste wedstrijden hebben nooit meegeteld, gestaakte wedstrijden bekijk ik per geval. Een wedstrijd die bijna afgelopen is vind ik wat anders dan eentje die nog niet eens voor de helft gespeeld is.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik kan mij prima vinden in de spel regels van Abubakari.
Dat is de persoon die de boel hier draaiende houd.
Dus deelnemers die zelf niet veel doen hier moeten niet altijd alleen maar commentaar geven.

Bovenaan