Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2021-22

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Promotie!!! :)

Als Abu degradeert neem ik Ajax... :p
Fregge is Ajacied, dus die mag mijn plek dan overnemen.
Benieuwd wat gevegt van jouw post gaat vinden.

Dit was al de derde week op rij dat ik een late 3punter scoor, vorige twee keer was dat goed voor winst, deze keer voor een punt na een flinke achterstand. Ik heb van de laatste 5 wedstrijden 4x gewonnen en 1x gelijkgespeeld, ik continueer deze serie en blijf er gewoon in. Sterker nog, ik ga in één streep door richting de titel.
 

Abubakari

Well-known member
Het bekertoernooi begint. Er zijn 16 plekken (waarvan er al 9 bezet zijn), de eerste 16 die voorspellen strijden mee om de satebeker 2022.

Voorspellen doe je hier


We houden FC Zwolle’s puntentelling aan.
Bij gelijkspel is er een replay in het volgende competitie weekend.
 

Magikan

Well-known member
Ik wil ook wel meedoen, of doe ik al mee :unsure:

Moet je je apart opgeven, of doe je mee als je in het topic van FC Zwolle een voorspelling hebt gedaan?

Het is een bietje onduidelijk :p
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik wil ook wel meedoen, of doe ik al mee :unsure:

Moet je je apart opgeven, of doe je mee als je in het topic van FC Zwolle een voorspelling hebt gedaan?

Het is een bietje onduidelijk :p

Als je een voorspelling hebt geplaatst in de topic van FC Zwolle Ole doe je mee als je bij de eerste 16 van de sate competitie hoort.
En daar zijn 24 deelnemers en kunnen er 16 van mee doen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik wil ook wel meedoen, of doe ik al mee :unsure:

Moet je je apart opgeven, of doe je mee als je in het topic van FC Zwolle een voorspelling hebt gedaan?

Het is een bietje onduidelijk :p
Jij doet al mee. De eerste 16 saté coaches die voorspellen of al voorspeld hebben doen mee.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik bedoelde we hebben 24 deelnemers bij de sate eredivisie en hoofdklasse en daar kunnen er 16 van mee doen aan de sate beker competitie
 

Abubakari

Well-known member
Oh, nou ja anyway, nog twee deelnemers welkom. Vannacht loting in de Satekroketburelen boven de FEBO op de hoek van Vismarkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan