Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

zwammy

Well-known member
Welnee, zondag al gemeld dat Groningen veilig was en op vakantie zou gaan!!! Toen was er van een stand in de play-offs nog geen enkele sprake.

Maar het is wel goed verder hoor, al vind ik het overigens best een rare regel die ik inderdaad pas zondag voor het eerst las.

Misschien zit er nog een miraculeuze comeback in. ;)

Als ik me er mee mag bemoeien, ik wil natuurlijk niet promoveren als het niet klopt.

Als NAC wint zondag, ga ik met NAC de eredivisie in, als NAC verliest wil ik best bij GUDOK blijven, ik heb niet precies gelezen wat er speelt of dat het gezever is, dat kan natuurlijk ook, het blijven kroketten 😅
 

Abubakari

Well-known member
Zoals gezegd heb ik dit vier weken geleden al gemeld en heeft Unregistere er toen al op gereageerd, dus het is dikke zever vanuit Hendrik Ido Ambacht dat ie er niks van wist en ook wel een beetje jammer dat ie zo reageert.

Jij gefeliciteerd, met je promotie en met de zege van NAC. Nu de klassieker NACNEC nog even winnen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb nog even de reglementen uit 2007 er op nagekeken, de winnaar van de Gouden Schoen kan niet degraderen.
Als jij de Gouden Schoen wint en bij de onderste 3 eindigt spelen de nummer 15 uit de eredivisie en de nummer 3 uit de Hoofdklasse tegen elkaar om een plek in de eredivisie. Te voorspellen zijn dan de KKD en EL/CL play offs.
1 dag later
Dat is vreemd. VVV-Venlo heeft Giakoumakis in de gelederen, de topscorer van de eredivisie. Maar dat maakt ze niet immuun voor degradatie.
Regel is er altijd geweest, had het hoogstens wat eerder moeten melden maar ik keek naar boven, niet naar beneden.

UITSLAG
Groningen vs GUDOK 9-11
zwammy promoveert, Unregistere hoofdklasser.
 

Mario

Well-known member
Ik ga komend seizoen gewoon door bij Willem II. gevegt mag wat mij betreft bij PSV blijven. In het verleden was PSV voor mij eerder een vloek dan een zegen
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb zojuist mijn contract bij Vitesse verlengd. Het bestuur heeft vertrouwen in mij na de tweede plaats vorig seizoen.
 

Hankie

Well-known member
Na de wonderbaarlijke ontsnapping aan degradatie wil Feyenoord graag door met de wondercoach Hankie. De lat is voor komend jaar extra hoog gelegd, 2 wedstrijden voor het einde veilig spelen. Ja ja Zuid wil niet echt vooruit.
 

Abubakari

Well-known member
Even taggen, abu.

@willy
Tot nu toe reageerde iedereen ook zonder tag (en Willy ook met tag niet😁). Maar wat zie je nou eigenlijk als je getagd bent?

We kunnen komend seizoen dus weer rekening houden met Feyenoord. Zonder die dekselse Hankie was ik kampioen geworden. Stel dat ie dat niveau een seizoen lang vast houdt. 😳
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dan krijg je een melding bij de bel rechtsboven in het scherm, afhankelijk van je instellingen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik zou graag bij Sparta blijven.
Mocht Willy Sparta voor mijn neus wegkapen, dan verkas ik naar FC Utrecht.
 

Abubakari

Well-known member
De 18 clubs voor het nieuwe Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie seizoen zijn bekend.
Tijd om je nieuwe club te kiezen of je contract te verlengen. Zoals altijd gaan clubfans voor, Groene Scout dus sowieso Twente, Bernardo Cambuur, ik Ajax de hoogste geeindigde Fean fan Heerenveen (PES5 dus) enzovoort.


Ajax - Abubakari
Fortuna Sittard - fortuna1987
FC Twente - De Groene Scout
SC Heerenveen - PES5
SC Cambuur - Bernardo
Feyenoord - Hankie
Willem II - Mario
PSV - gevegt
Vitesse - Kralinger
NEC - Satyr
Go Ahead Eagles - Willy
Sparta Rotterdam - Simon
FC Groningen - Magikan


AZ
FC Utrecht
Heracles Almelo
RKC Waalwijk
PEC Zwolle

Dan is de keus aan Suikerbrood. Daarna mag SC Heerenveen zijn club kiezen en zo verder naar beneden.

Suikerbrood
SC Heerenveen
Schaakliefhebber
JMD
zwammy

HOOFDKLASSE B (Uiteraard mag je ook een andere amateurclub kiezen voor het nieuwe seizoen)
Andre - SVZ
Susaa - VDZ
Maasveld - SC Irene
Fregge - Blauw Geel '38
FC Zwolle Ole - vv Hattem
Kielse Rat - Beerschot
Joost - RKSVB
Unregistere -
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan