Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

FC Zwolle Ole

Well-known member
De voorlopige standen :

Eredivisie :
Willem II (Pascallovic) - FC Emmen (zwammy) 8-3
Heracles Almelo (JMD) - Vitesse (Kralinger) 2-1
SC Heerenveen (PES5) - FC Twente (De Groene Scout) 1-3
RKC Waalwijk (Reinoud) - ADO Den Haag (Mario) 6-2
FC Utrecht (Bernardo) - VVV Venlo (Maasveld) 3-7
PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) - Sparta Rotterdam (Simon) 3-2
PSV (Magikan) - FC Groningen (Unregistere) 3-4
Ajax (Abubakari) - Fortuna Sittard (fortuna1987) 3-2
Feyenoord (Susa0 - AZ (Schaakliefhebber) 4-2
Hoofdklasse :
Beerschot (Kielse Rat) -Read Swart (SC Heerenveen) 3-1
vv Delfstrahuizen (Satyr) - Sporting Andijk (Marinos) 3-1
VC Trynw?lden (Suikerbrood) - Xerxes DZB (Hankie) 6-2
Gemert (Willy) -SVZ (Andre) 2-1

Abubakari

Well-known member
Nou, dat gaat weer heftig, alweer 3 goals. Gelukkig heeft fortuna1987 wel wat Ajax sympathie?n.
Maar we moeten maar eens een Andere tactiek bedenken want zo komt het niet goed.

Simon

Administrator
Forumleiding
Na vooraf al mijn ongenoegen te hebben geuit bij de arbitrage over het moeten spelen van een wedstrijd bij deze extreme hitte en dit in de rust nogmaals herhaaldelijk te hebben verzocht, is de scheidsrechter eindelijk bij zinnen gekomen en heeft hij de wedstrijd na 60 minuten gestaakt wegens de weersomstandigheden. Sparta is van mening dat deze wedstrijd in zij geheel overgespeeld dient te worden, maar kennelijk is de sat?bond nu van plan om deze wedstrijd op een later tijdstip bij een stand van 3-2 voor PEC Zwolle te hervatten in de 61e minuut.

wordt vervolgd ...

undefined-585823998.jpg%28mediaclass-full_image.ecdfbef478d69b4398cf94dca0e1ddadb91cf284%29.jpg

Unregistere

Well-known member
Knappe voorsprong in Eindhoven, maar nu is het nog zaak om stand te houden in het restant. PSV gaat natuurlijk drukken.

Unregistere

Well-known member
Wat is er knap aan een voorsprong bij degradatiekandidaat nummer 1?

Nou, nou.... En zelfs als PSV echt een degradatiekandidaat zou zijn, waar ik niet in geloof, hoe vaak hoor je dan niet dat ploegen juist punten verspelen tegen de zogenaamde kleintjes?

Pascallovic

Well-known member
Nou, nou.... En zelfs als PSV echt een degradatiekandidaat zou zijn, waar ik niet in geloof, hoe vaak hoor je dan niet dat ploegen juist punten verspelen tegen de zogenaamde kleintjes?
Als je op de hoogte was geweest van de geschiedenis van deze competitie, had je geweten dat PeeSSSVau met enige regelmaat onder de degradatiestreep staat. Dus, die kun je standaard als degradatiekandidaat opschrijven, net zoals het team waar zwammy trainer is.

Unregistere

Well-known member
Als je op de hoogte was geweest van de geschiedenis van deze competitie, had je geweten dat PeeSSSVau met enige regelmaat onder de degradatiestreep staat. Dus, die kun je standaard als degradatiekandidaat opschrijven, net zoals het team waar zwammy trainer is.

Ik doe nog niet zo lang mee, dus die historie ken ik niet. Maar de huidige PSV-manager lijkt mij te goed om te degraderen, ondanks de vloek die er dus kennelijk op die ploeg rust in dit spel.

Abubakari

Well-known member
De Magikan heeft die vloek ook wel aardig weten te verbreken. Maar zijn voorgangers (oa JMD, zwammy, banshee, Oranjefan, Kielse Rat) parkeerden PSV inderdaad standaard onderin. De vloek van Abu, wat mij betreft gaat Magikan eens ergens anders aan de slag, kan zwammy het mooi weer overnemen.

Magikan

Well-known member
Vorig seizoen was een goede voor PSV. Geen enkel moment degradatiezorgen. Dit seizoen daarentegen :hsv: Misschien inderdaad een goed idee om eens ergens anders aan de slag te gaan. Dus prima Abu ��

FC Zwolle Ole

Well-known member
We zitten nog volop in de rust van ronde 4 maar we gaan over een kleine 2 uur toch gewoon van start met ronde 5.
En dit zijn de wedstrijden die op de rol staan voor dit weekend :

Eredivisie :
FC Emmen (zwammy) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole)
SC Heerenveen (PES5) - Fortuna Sittard (fortuna1987)
FC Gronungen (Unregistere) - Heracles Almelo (JMD)
ADO Den Haag (Mario) - VVV Venlo (Maasveld)
FC Twente (De Groene Scout) - FC Utrecht (Bernardo)
Sparta Rotterdam (Simon) - Ajax (Abubakari)
Vitesse (Kralinger) - AZ (Schaakliefhebber)
Willem II (Pascallovic) - Feyenoord (Susa)
RKC Waalwijk (Reinoud) - PSV (Magikan)
Hoofdklasse :
Xerxes DZB (Hankie) at vv Delfstrahuizen (Satyr)
Sporting Andijk (Marinos) - VC Trynw?lden (Suikerbrood)
Beerschot (Kielse Rat) - Gemert (Willy)
Read Swart (SC Heerenveen) - SVZ (Andre)

Bovenaan