Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

SC Heerenveen

Well-known member
Jammer, op het laatste moment nog verloren.

Ik heb in ieder geval wel de beschikking over de beste verdediging, toch nog iets positiefs te melden over mijn prestatie.
 

Magikan

Well-known member
Verbazingwekkend dat er nog een punt is behaald. Hierdoor eindigen we niet als laatste.

Ik weet niet of het volgend seizoen met de Eredivisie beter zal gaan, dus de sabbatical is nog steeds een optie Abu ;) Ik weet niet of ik me nog volledig kan opladen ⚡

PES5 van harte met de titel!
 

Abubakari

Well-known member
In de hoofdklasse Satyr dus volgend seizoen weer in de eredivisie.
En door het puntverlies van Mario nu dus 4 teams met 14 punten.
En als gevegt zijn wedstrijd gaat winnen en bij de andere wedstrijden zijn de resultaten gunstig zou ook hij het nog kunnen halen.
Het is het weekend van de Fean fans, Satyr kampioen in de hoofdklasse, gefeliciteerd.

Wat de hoofdklasse betreft: Marinos stopt, dus diens eventuele promotie plek schuift door.
Tenzij Marinos alsnog besluit door te gaan.

Maar zo te lezen volgend seizoen geen Magikan, geen Marinos en het is maar de vraag of Pascallo terugkeert en of gevegt dan weer mee doet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het is het weekend van de Fean fans, Satyr kampioen in de hoofdklasse, gefeliciteerd.

Wat de hoofdklasse betreft: Marinos stopt, dus diens eventuele promotie plek schuift door.
Tenzij Marinos alsnog besluit door te gaan.

Maar zo te lezen volgend seizoen geen Magikan, geen Marinos en het is maar de vraag of Pascallo terugkeert en of gevegt dan weer mee doet.
Eredivisie met 20 teams, ideaal toch?
 

Abubakari

Well-known member
Op de laatste speeldag is het

PSV-RKC
Heracles-Groningen
ADO-PEC

VVA (Magikan) - vv Delfstrahuizen (Satyr)
Gemert (Willy) - Xerxes DZB (Hankie)
svDalfsen (gevegt) - Sporting Andijk (Marinos)
SV Hillegom (JMD) - Leonidas (Mario)
 

willy

Active member
Eredivisie met 20 teams, ideaal toch?

Dat zou ik dus jammer vinden, dan spelen gewoon 10 teams mee voor de kat z'n kut.
Ikzelf zou promotie-degradatie erin proberen te houden.
Zijn er niet meer mensen op het forum die mee willen doen?
Of zitten we hier nog maar met een 25 personen?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat zou ik dus jammer vinden, dan spelen gewoon 10 teams mee voor de kat z'n kut.
Ikzelf zou promotie-degradatie erin proberen te houden.
Zijn er niet meer mensen op het forum die mee willen doen?
Of zitten we hier nog maar met een 25 personen?


Uiteraard gaat Abu dit niet doen.

Er komen straks heus weer wat deelnemers bij.


Dank allen voor de felicitaties en Satyr ook van harte met de promotie.

Speciaal dank aan Abu voor de mooie schaal. Die krijgt een prominente plek in huis.
 

Abubakari

Well-known member
Dat zou ik dus jammer vinden, dan spelen gewoon 10 teams mee voor de kat z'n kut.
Satyr was niet serieus. We hebben nu sowieso nog 22 deelnemers, als gevegt blijft 23, als Pascallo terug keert 24, als Magikan dat rare idee van een sabattical laat varen 25 en dan kijken we even rond of er nog wat mensen zijn die mee willen doen.
Zou alleen wel mooi zijn als we even duidelijk hebben wie (van de mensen die ik hierboven noem) mee willen blijven doen en wie niet.

Hoe dan ook ben ik creatief genoeg om er weer een spannend seizoen van te maken. Al is een hoofdklasse met 4 coaches wel wat mager, dus daar mag wel wat bij mochten er teveel afhakers zijn.
 

Reinoud

Well-known member
De coach van RKC stapt na dit seizoen ook op. Aantal jaar met veel plezier mee gedaan, maar laatste seizoen(en) merk ik gewoon dat ik regelmatig op het laatste moment voorspel en het ook wel eens vergeet. Daarnaast ben ik naast het voorspellen zelf, weinig tot niet actief met het spel. Waar het de saté kroketten zich juist van andere spelletjes onderscheid.

Abu bedankt voor de organisatie al die jaren en Zwolle bedankt voor de hulp de laatste periode.
 

gevegt

Well-known member
Iedereen gefeliciteerd met het kampioenschap!

Ik wil best weer meedoen, als er de volgende keer geen fries kampioen wordt.
 

Abubakari

Well-known member
Promoveren en kampioen worden lijkt me de kortste klap. Mocht je promoveren ben jij de nieuwe coach van PSV. Als je dat tenminste wil.

Maar mooi dat je blijft, al die afhakende Ajacieden (Pascallo? Marinos, Reinoud) trekken je over de streep?
 

gevegt

Well-known member
Promoveren en kampioen worden lijkt me de kortste klap. Mocht je promoveren ben jij de nieuwe coach van PSV. Als je dat tenminste wil.

Maar mooi dat je blijft, al die afhakende Ajacieden (Pascallo? Marinos, Reinoud) trekken je over de streep?
Nee, het zijn de PSVers die me over de streep hebben getrokken.
 

Abubakari

Well-known member
Okay, nou ja tot nu toe is ongeveer van de kampioenen een Fries, dus het zal lastig worden de Friese Bries te trotseren.
 
Bovenaan