De Groene Scout
Well-known member
PES5 van harte met de titel!!!
Het is het weekend van de Fean fans, Satyr kampioen in de hoofdklasse, gefeliciteerd.In de hoofdklasse Satyr dus volgend seizoen weer in de eredivisie.
En door het puntverlies van Mario nu dus 4 teams met 14 punten.
En als gevegt zijn wedstrijd gaat winnen en bij de andere wedstrijden zijn de resultaten gunstig zou ook hij het nog kunnen halen.
Eredivisie met 20 teams, ideaal toch?Het is het weekend van de Fean fans, Satyr kampioen in de hoofdklasse, gefeliciteerd.
Wat de hoofdklasse betreft: Marinos stopt, dus diens eventuele promotie plek schuift door.
Tenzij Marinos alsnog besluit door te gaan.
Maar zo te lezen volgend seizoen geen Magikan, geen Marinos en het is maar de vraag of Pascallo terugkeert en of gevegt dan weer mee doet.
Eredivisie met 20 teams, ideaal toch?
Dat zou ik dus jammer vinden, dan spelen gewoon 10 teams mee voor de kat z'n kut.
Ikzelf zou promotie-degradatie erin proberen te houden.
Zijn er niet meer mensen op het forum die mee willen doen?
Of zitten we hier nog maar met een 25 personen?
Satyr was niet serieus. We hebben nu sowieso nog 22 deelnemers, als gevegt blijft 23, als Pascallo terug keert 24, als Magikan dat rare idee van een sabattical laat varen 25 en dan kijken we even rond of er nog wat mensen zijn die mee willen doen.Dat zou ik dus jammer vinden, dan spelen gewoon 10 teams mee voor de kat z'n kut.
Nee, het zijn de PSVers die me over de streep hebben getrokken.Promoveren en kampioen worden lijkt me de kortste klap. Mocht je promoveren ben jij de nieuwe coach van PSV. Als je dat tenminste wil.
Maar mooi dat je blijft, al die afhakende Ajacieden (Pascallo? Marinos, Reinoud) trekken je over de streep?