Satékroketten Lekker & Gezond Champions League 2025/2026

Abubakari

Well-known member
Ja, dit was niet best. op vakantie gaan en team zo achterlaten is geen goed idee.

Van harte gefeliciteerd. 👍 Hopelijk is het bij de volgende ontmoeting andersom 😉
Ik heb er nog eentje gemaakt, 8-1.
Fijne vakantie. Bij mij ging het trouwens ook mis toen ik op vakantie ging, zelfs van Satyr verloren...

Kielse Rat

Well-known member
Jammer, Union al bezet, dan zal ik toch regelmatig het vliegtuig moeten opspringen. Union wordt wel eens het 'Atlético van België' genoemd, dus doe dan maar Atlético Madrid.

Abubakari

Well-known member
Ik weet niet of dit gaat lukken met Zwolle in de lappenmand. Ik heb tijd noch zin om de punten bij te houden. Mocht iemand anders daar zin in hebben moeten we met 14 deelnemers even bedenken hoe we het in gaan vullen.

Abubakari

Well-known member
Ik kan wel punten tellen
Heel fijn.
14 deelnemers is wat onhandig qua groepen maken, maar bedenk wel wat, tenzij er nog 2 deelnemers bij komen.

Maar even kijken of iedereen gaat voorspellen, laten we het van de animo afhangen of het doorgaat.

Wat mij betreft gewoon alleen CL voorspellen.

Kielse Rat

Well-known member
Ok, voor formaliteit haal ik mijn voorspelling hier weg en plaats ik hem in het andere topic, zodat dit voor discussies en toogbabbels blijft.

Abubakari

Well-known member
14 deelnemers is wat onhandig qua groepen maken, maar bedenk wel wat, tenzij er nog 2 deelnemers bij komen.
Geen groepen maar gewoon het CL format zoals dat nu is. 8 wedstrijden, de bovenste 8 gaan door in de CL, de andere zes naar de EL. Zien we dan wel weer hoe we met 6 deelnemers verder gaan in de EL, misschien dat er nog twee bij komen als we in de KO fase verder gaan.

Abubakari

Well-known member
Fuck de Paashaas, verkeerd geteld, we hebben 15 deelnemers.
Doen we wel een All Star Team waar elke ronde iemand anders prognose voor telt.
Tenzij deelnemer 16 zich nog meldt.

Abubakari

Well-known member
Okay, speelschema gemaakt. Volledige schema staat in post 1 van het voorspeltopic.

Ronde 1
Club Brugge (Bernardo)-Kairat Almaty (FC Zwolle Olé)
Liverpool (zwammy)-Ajax (Abubakari)
Arsenal (Schaakliefhebber)-Bodo Glimmt (Satyr)
FC Kopenhagen (Kralinger)-Atlético Madrid (Kielse Rat)
All Star Team (Mario)-Villarreal (Magikan)
Pafos FC (André)-Newcastle United (Susaa)
Paris SG (JMD)-Union St Gilloise (Simon)
PSV (Mario)-Benfica (TiMiKa)

Bovenaan