Satékroketten Koep Afreak 2024 Lekker & Gezond- Discussietopic

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mooie overwinning voor Egypte tegen Burundi. De supporters van het gastland worden steeds enthousiaster. De halve finale tegen Ivoorkust gaat zwaar worden, maar we gaan ervoor.
 

Pascallovic

Well-known member
Helaas het verschil niet kunnen maken en dan is het zuur om na verlenging te verliezen. Over 90 minuten uiteindeljk niet verloren dit toernooi en 3x gewonnen. Op zich geen slechte score, maar het was niet voldoende.
 

Batigoal

Well-known member
De Portugezen uit Bissau hebben eenvoudig de Nigeriaanse scammers verslagen. Wel ben ik als bondscoach waarschijnlijk miljonair geworden na via de mail contact te hebben gehad met een Nigeriaanse prins. Even wat geld overgemaakt en nu wachten totdat de miljoenen binnenstromen. Goeie dag derhalve. :duim:
 

Susa

New member
Helaas het avontuur van Madagaskar is ook ten einde!!

De felicitaties gaan naar Belgisch Congo!! Dat in de extra tijd wist toe te slaan.

Ik zie nu pas dat we nog helemaal niet huis gaan maar nog wat potjes voor de Poedelprijzen gaan spelen.:rumcolaa:
 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Maasveld, bedankt voor de vrije doortocht in de laatste minuten! De doos kroketten komt je tegemoet!
 

Maasveld

Well-known member
Maasveld, bedankt voor de vrije doortocht in de laatste minuten! De doos kroketten komt je tegemoet!
Kijk aan, daar kunnen andere coaches nog wat van leren! Ik had ze voor de overwinning in de 8ste finale een shisha cadeau gedaan, ze waren de laatste 10 minuten toch flink uitgerookt. Gefeliciteerd one of the special one and a half!
 

Unregistere

Well-known member
De Portugezen uit Bissau hebben eenvoudig de Nigeriaanse scammers verslagen. Wel ben ik als bondscoach waarschijnlijk miljonair geworden na via de mail contact te hebben gehad met een Nigeriaanse prins. Even wat geld overgemaakt en nu wachten totdat de miljoenen binnenstromen. Goeie dag derhalve. :duim:

Dit klinkt zeer verdacht. Ik heb staflid Steffanie anoniem naar het meldpunt corruptie van de FIFA laten bellen. Benieuwd of dit een staartje krijgt.

hc_m_RHPqL0HIGiX3KaCRz16nsOZf1tCIGP.gif
 

Abubakari

Well-known member
Kielse Rat komt na de veegpartij in de groepsfase niet eens meer opdagen voor zijn halve finale tegen Abuganda, begrijpelijk want Abuganda heeft er alweer 6 in het netje liggen.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Er wordt flink op los gescoord bij sommige wedstrijden.
Dit zijn de ruststanden :

HALVE FINALES
Oeganda (Abubakari) - Congo (Kielse Rat) 7-0
Egypte (Kralinger) - Ivoorkust (Marinos) 2-4
5 t/m 8
Madagaskar (Susa) - Namibi? (Pascallovic) 12-2
Tunesi? (Maasveld) - Burundi (Andre) 0-1
9 t/m 12
Tanzania (Unregistere) - Guinee-Bissau (Batigoal) 12-7
Algerije (JMD) - Angola (SC Heerenveen) 4-2
13 t/m 16
Zimbabwe (Mario) - Kameroen (Bernardo) 10-0
Guinee (fortuna1987) - Nigeria (PES5) 1-4
17 t/m 21
Mali (De Groene Scout) - Kenia (zwammy) 5-1
Senegal (Magikan) - Benin (Satyr) 12-0
Mauritani? (FC Zwolle Ole) 7

Congo (Kielse Rat) , Tunesi? (Maasveld) , Kameroen (Bernardo) 10-0 , Benin (Satyr) zijn de ploegen die niet zijn op komen dagen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik was al blij dat ik Susa in de halve finale ontliep, niet voor niks zie ik wel.

Benieuwd of die suffe Belg nog op komt dagen.
 

Maasveld

Well-known member
Ze waren nog wat stoned, maar na wat pep(talk) heb ik ze nog kunnen motiveren de 2de helft te spelen. Allez Tunis!!!
 

Unregistere

Well-known member
De strijd met Bati is nog deksels spannend in elk geval. De Tanzaniaanse Duivels staan er halverwege goed voor, maar dat zegt nog niets.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De standen met nog een kwartiertje spelen :

HALVE FINALES
Oeganda (Abubakari) - Congo (Kielse Rat) 7-0
Egypte (Kralinger) - Ivoorkust (Marinos) 5-4
5 t/m 8
Madagaskar (Susa) - Namibi? (Pascallovic) 15-2
Tunesi? (Maasveld) - Burundi (Andre) 3-4
9 t/m 12
Tanzania (Unregistere) - Guinee-Bissau (Batigoal) 12-7
Algerije (JMD) - Angola (SC Heerenveen) 7-8
13 t/m 16
Zimbabwe (Mario) - Kameroen (Bernardo) 13-0
Guinee (fortuna1987) - Nigeria (PES5) 4-7
17 t/m 21
Mali (De Groene Scout) - Kenia (zwammy) 5-4
Senegal (Magikan) - Benin (Satyr) 18-0
Mauritani? (FC Zwolle Ole) 7
 

Abubakari

Well-known member
Daarom winnen Belgen dus nooit iets.

FINALE. En van de 3 halve finalisten het hoogste aantal punten tot nu toe, moet ik daar mijn eer maar uit halen.
 
Bovenaan