Hoe had je er dan uit willen gaan?Raar om op deze manier eruit te gaan.
Het voelt raar, that's all... maar ik had liever dat mijn tegenstander minimaal 2 doelpunten had gemaakt. Nu is het zuur, dat het op kleine dingen is beslist.Hoe had je er dan uit willen gaan?
Of in willen blijvenmet 1 goal? Het is het jaar van kampioen Mario die daar mee weg kan komen.
Ik ken het gevoel, sterker nog, ik werd nog veel lulliger uitgeschakeld in EK League spel. De beste en toch naar huis. Dat gaat weer maanden duren voor die klap verwerkt is. 😖Het voelt raar, that's all... maar ik had liever dat mijn tegenstander minimaal 2 doelpunten had gemaakt. Nu is het zuur, dat het op kleine dingen is beslist.
Maar het is meer dan terecht dat ik eruit lig hoor
Hup Mario (en gevegt)!
Sorry buddy, dat is inderdaad lullig. Niet al te lang erin blijven hangen, want de competities (en VK spellen) beginnen weer sneller dan je denktIk ken het gevoel, sterker nog, ik werd nog veel lulliger uitgeschakeld in EK League spel. De beste en toch naar huis. Dat gaat weer maanden duren voor die klap verwerkt is. 😖
Veel succes verder U.G.
@PES5Regels bij gelijkspel:
1. Een punt voor elk juist voorspelde aantal doelpunten van een land na 90 minuten
Is het dan nog gelijk:
2. 1 punt voor de juiste marge
Is het dan nog gelijk:
3. 1 punt voor het juiste land dat doorgaat (zet dus even een * bij het land waarvan je verwacht dat die doorgaat als je een gelijkspel voorspelt)
Is het dan nog gelijk:
4. Meeste goals in de groepsfase (na de 8ste finale: meeste goals in het toernooi)
Is het dan nog gelijk:
5. Loting