Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Alle ogen zijn natuurlijk gericht op de enige echte kraker van dit weekend, zwammy-Marinos 2-6!, maar ondertussen staat het bij de klassieker 5-2 voor Ajax. Maar we hebben midweek al gezien dat Feyenoord zich niet zo snel gewonnen geeft, dus we moeten niet denken dat we er al zijn.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Hier wint Ajax de klassieker wel gewoon. Twee keer in 1 week zelfs. Met 16 uit 6 is Ajax sowieso bezig aan een prima serie.

Susa

New member
Alle ogen zijn natuurlijk gericht op de enige echte kraker van dit weekend, zwammy-Marinos 2-6!, maar ondertussen staat het bij de klassieker 5-2 voor Ajax. Maar we hebben midweek al gezien dat Feyenoord zich niet zo snel gewonnen geeft, dus we moeten niet denken dat we er al zijn.

Gefeliciteerd maar weer...

Feyenoord is hier de laatste weken hopeloos uit vorm.

Volgende week uit naar Excelsior dat zelfs een soort van 'angstgegner' is.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Jammer dat SC Heerenveen niet heeft gewonnen, die schaakliefhebber moet veel meer punten verspelen.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ja, ik moet als competitie leider een beetje om de spanning denken h?. En persoonlijk zou het me ook wel uitkomen mocht je een flinke dip krijgen.

SC Heerenveen

Well-known member
Ja, ik moet als competitie leider een beetje om de spanning denken h?. En persoonlijk zou het me ook wel uitkomen mocht je een flinke dip krijgen.
Punt was hoogst haalbare voor hem, maar dan toch ontevreden zijn. Bah bah bah. Jammer dat ik dat niet af heb kunnen straffen. Hopelijk doet de volgende dat. Ergens anders had ik Fortuna Sittard nog op 2-1 winst gezet, hier helaas dan weer niet.

FC Zwolle Ole

Forum Legende
De eindstanden :
Eredivisie :
NAC Breda (De Groene Scout) - ADO Den Haag (Mario) 3-2
Heracles Almelo (Bernardo) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) 5-3
Excelsior (Kralinger) - De Graafschap (Simon) 2-4
PSV (Magikan) - FC Groningen (Satyr) 2-5
VVV Venlo (Maasveld) - FC Emmen (PES5) 5-2
Fortuna Sittard (fortuna1987) - Vitesse (Unregistere) 2-6
FC Utrecht (Kielse Rat) - Willem II (Pascallovic) 1-3
Feyenoord (Susa) - Ajax (Abubakari) 2-6
SC Heerenveen (SC Heerenveen) - AZ (Schaakliefhebber) 3-3
Hoofdklasse :
sv Hillegom (JMD) - VC Trynwalden (Suikerbrood) 5-3
SC Feyenoord (Hankie) - SVZ (Andre) 6-7
V.V. de Schutters (zwammy) - Sporting Andijk (Marinos) 2-6
Xerxes (Reinoud) - Berkum (Mommiej) 3-6

Morgen de rest want ik moet morgen vroeg op dus duik in mijn bedje.

De Groene Scout

Well-known member
Ging moeizaam, maar opnieuw 3 punten. Ik heb zo'n vermoeden dat AZ toch wel een beetje zenuwachtig wordt van de mega-opmars van NAC.
Het is nog niet beslist.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Feyenoord-Ajax 2-6.
Het is alsof de duivel er mee speelt.:devil: Nou ja, bij mij is de bereidheid in elk geval wel aanwezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan