Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

Het uitshirt van Denemarken

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kielse Rat

Well-known member
+1

Hopelijk hebben de Belgen hun kruit al verschoten in de 1/8e finales. Sat?verige is zonder heel veel energie door richting de kwart gegaan. Gezien de loting wel gunstig dat we eerste in de poule zijn geworden.

We hebben de boel achterin goed dichtgehouden en in een sterk slot vlot afstand kunnen nemen. Deze lijn moeten we kunnen doortrekken naar de kwartifnale.

Batigoal

Well-known member
160816200926-marta-sweden-olympics-exlarge-169.jpg

Voor de 3e keer dit toernooi een winst in de slotfase weggegeven. De Kroketgoden zijn Samba(l) Brazil niet gunstig gezind. :cab:

Janssen

Well-known member
Ik wilde een samenvatting plaatsen van Servie - Mexico maar die kwam niet door de filter. Daarom een schematische weergave.

2ljrm9s.png

fortuna1987

Well-known member
Spanje groeit langzaam in het toernooi, we moeten het tot nu toe vooral hebben van onze defensie, de aanval moet nu op gang gaan komen.

Janssen

Well-known member
Godverdegodver kut Costa Rica. Was niet eens een pingel. Waar kan ik bezwaar aantekenen? Matchfixing!!

FC Zwolle Ole

Forum Legende
de ruststanden :

KWARTFINALES
Kroati? (zwammy)- Spanje (fortuna1987) 1-1
Marokko (Susa) - Portugal (U.G.) 2-3
Servi? (Janssen) - Engeland (Bernardo) 1-1
Zweden (Reinoud) - Belgi? (Kielse Rat) 1-0
Om plek 9-16
Frankrijk (JMD) - Saoedi Arabi? (De Groene Scout) 2-1
Uruguay (SanMark) - Denemarken (Marinos) 1-4
Mexico (Magikan) - Polen (FC Zwolle Ole) 1-1
Costa Rica (gevegt)-Columbia (Mario) 1-3
Om plek 17-24
Australi? (Kralinger) - Nigeria (Abubakari) 0-1
Rusland (Pacallovic - Zuid-Korea (Friesland) 0-0
Panama (Banshee)- Tunesi? (Maasveld) 1-0
Brazili? Batigoal)- Iran (PES5) 0-3
Om plek 25-32
Fryslan (Suikerbrood) - IJsland (Satyr) 1-1
Argentini? (SC Heerenveen) - Zwitserland (Andre) 0-3
Senegal (Unregistere) - Japan (Hankie) 1-1
Peru (Wigboldus) - Egypte (Jamel) 1-0

Reinoud

Well-known member
Balen dat Servi? niet een goal wist te maken, maar niet ontevreden. Sat?verige staat er goed voor gezien de voorspellingen.

EDIT: De late tegentreffer van Costa Rica is overigens ook heel erg zuur. Had ook een extra verschil kunnen opleveren.

Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Kut.

Portugal had vanwege de mishandeling vorige week flink wat sympathie opgewekt.. het leek soms net 1996. Maar nu is men betrokkenheid dus boven water.

En ik krijg er internationaal flink van langs ( bijna overal dan ) :

The Guardian : " The outrageous, controversial en highly despicable Portuguese player/manager UG is once again involved in a major scandal. "

Le Monde : " La fin de notre civilisation, UG..."

Damascus Times : " Zelfs ongelovigen kunnen overgaan tot zeer noodzakelijke en goede daden, zie hier het volgende voorbeeld van UG... "

Ik geef morgen een interview, en daarmee basta. Poetin ( een fan ) heeft laten weten dat ik qua justitie in Rusland niks te vrezen heb en me vooral moet focussen op m'n wedstrijd en de Gouden Schoen.

Reinoud

Well-known member
Als Panama - Tunesi? geen 0-2 eindigt is Sat?verige halve finalist. Hup Panama scoor maar snel een goal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan