Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

Het uitshirt van Denemarken

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
De Groene Scout in de Rode Cijfers zei:
Ik heet geen Munsterman!!!

maxresdefault.jpg

Betaluh pannekoek.

Janssen

Well-known member
Heb ik daarnet de president van de Sat?darah MC aan de lijn. Is vooralsnog not amused met de start en de weddenschappen die hij heeft lopen. Hij laat een aantal pakketjes met de post komen waarmee de jongens wat harder kunnen lopen.

fortuna1987

Well-known member
Excuus, niet meer de tijd gehad om vandaag de voorspelling in te vullen, zware dag op werk (euthanasie). Overige voorspellingen wel ingevuld, dan hoor ik wel wat Abu erover beslist.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Zie pb.

Ik heb fortuna1987 getipt ronde 2 te voorspellen, mocht er iemand niet op tijd voorspellen dan wordt die coach vervangen door fortuna1987.

En weest alert, want ronde 2 start al op 17 juni (zondag dus!).
De eerste rondes gaan in hoog tempo, hou daar rekening mee.

gevegt

Well-known member
Wat mij betreft doet Fortuna1987 gewoon mee voor de rest van de ronde.

Ennuh, zijn de 81 minuten al voorbij?

Kielse Rat

Well-known member
Je kan je beter focussen op je werkzaamheden als bondscoach dan je verschuilen achter de racisme kaart.

Als buitenlander heb ik het recht om die kaart te trekken. ;) De wedstrijd tegen Panama loopt voorlopig zoals verwacht. Hou jij je vanaf nu ook maar bezig met je eigen team in plaats van de Mourinho uit te hangen.

Pascallovic

Well-known member
Het was maar de vraag of onze sterspeler Sat?lah op tijd fit zou zijn. Zonder hem hadden we ons teruggetrokken. Gelukkig blijkt hij op het laatste moment toch fit te zijn, dus Sat?gypte is van de partij!
Hij is dus niet op tijd fit. Jullie trekken je terug neem ik aan?

U.G.

Well-known member
Even een simpele vraag aan de bond en organisatie ? Er lopen bij ons nu een paar spelers ( 3, 4, 9 of 16 ) ineens met astma, en niet niet zo'n beetje ook, de omgeving is hier gewoon echt kut. Ik heb maar meteen bij Bratva superpuffers gescoord, is dit doping ? En bear in mind dat wij hier de slachtoffers zijn he !

Niet voor de wedstrijd die nu gaande is tegen Ska-P, want die is zo bizar slecht, dat lopen we wel uit. Het gaat om de volgende wedstrijden.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Even een simpele vraag aan de bond en organisatie ? Er lopen bij ons nu een paar spelers ( 3, 4, 9 of 16 ) ineens met astma, en niet niet zo'n beetje ook, de omgeving is hier gewoon echt kut. Ik heb maar meteen bij Bratva superpuffers gescoord, is dit doping ? En bear in mind dat wij hier de slachtoffers zijn he !

Niet voor de wedstrijd die nu gaande is tegen Ska-P, want die is zo bizar slecht, dat lopen we wel uit. Het gaat om de volgende wedstrijden.

Gewoon door de sat?kroket doen, dan mag alles.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan