Rode Duivels

Mario

Well-known member
Zijn er in België geen bekwame trainers? Indien je echt een buitenlandse toptrainer kan binnenhalen is dat wel een keus natuurlijk, maar is Tedesco echt zo geweldig? Ik ben blij dat we daar bij Oranje niet aan beginnen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zijn er in België geen bekwame trainers? Indien je echt een buitenlandse toptrainer kan binnenhalen is dat wel een keus natuurlijk, maar is Tedesco echt zo geweldig? Ik ben blij dat we daar bij Oranje niet aan beginnen.
De echte toptrainers kan de Belgische voetbalbond volgens mij simpelweg niet gaan halen.
 

JFK

Well-known member
Courtois is boos omdat hij bij afwezigheid van KDB geen aanvoerder is en daardoor komt hij maar niet opdagen.
Gezellige kerel.
 

Kielse Rat

Well-known member
Courtois heeft los van zijn ontegensprekelijke keeperskwaliteiten wel een vervelend ego. Deinst er ook niet voor terug om bondscoaches openlijk te bekritiseren na een verloren wedstrijd op een eindtoernooi. Maar goed, het zal wel worden uitgelegd als een blessure en tegen Estland lukt het ook wel met Sels in doel. Het mag natuurlijk geen item worden, kan je met een nieuwe bondscoach die een nieuwe ploeg moet bouwen wel missen.
 
Bovenaan