R.I.P Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Blij dat we hem ooit hebben mogen ontmoeten, maar het is droevig dat zo?n aardige man er niet meer is.

MWLC

Well-known member
Moest opzoeken wie het was,maar heb nog nooit van hem gehoord. Wel bizar jong gestorven.

erka

Well-known member
draaien-feesten-pillen-bijkomen-draaien-feesten-pillen-bijkomen-draaien-feesten-pillen-dood

erka

Well-known member
Misschien toch het verhaal eens lezen voor je met van die vooringenomen onderbuikkots aankomt.

Heb ik gedaan. Ik was alcohol nog vergeten.

Moest het trouwens ook wel lezen want had nog nooit van die gast gehoord. Is toch overduidelijk?

erka

Well-known member

Ik lees op nu.nl bijvoorbeeld dat hij al jaren de druk niet aankon en mede daarom een flinke alcoholverslaving heeft. En dat hij zware psychische problemen had. Quote van hemzelf: I was drinking way too much, partying in general way too much. I have no problem being [in the studio] for 60 hours without sleep. En acute alvleesklierproblemen heeft. Nou, dan ben je al aardig richting dood hoor als je dat hebt. Vervolgens (en dat is inderdaad eigen interpretatie) dat als je dan de volgende dag weer moet optreden en je hebt teveel gezopen de nacht ervoor, en dat 28 dagen achter elkaar. dan heb je even wat medicinale hulp nodig anders kun je gewoon niet meer.

Blijft natuurlijk wel staan dat het schokkend nieuws is en veel te jong.

Janssen

Well-known member
Het is een dieptriest verhaal van een onzekere jongen die gewoon lekker muziek wilde maken maar door de industrie dusdanig verziekt is dat hij alleen nog maar kon drinken om enigszins te functioneren.

Als jij dat wil uitleggen als overdadig hersenloos feestgedrag prima.

erka

Well-known member
Het is een dieptriest verhaal van een onzekere jongen die gewoon lekker muziek wilde maken maar door de industrie dusdanig verziekt is dat hij alleen nog maar kon drinken om enigszins te functioneren.

Als jij dat wil uitleggen als overdadig hersenloos feestgedrag prima.

Dat zei hij zelf. Overigens dat het dieptriest is ben ik volledig met je eens.

Miramar

Well-known member
Zodra je een platencontract tekent val je in handen van lui die je uitwringen. Sommigen kunnen daar niet tegen. Jammer van zo'n talentvolle gast met briljante idee?n.

ALenstra

Well-known member
Voormalig Franse voetballer en trainer Henri Michel overleden op 70-jarig leeftijd. Als speler drie keer kampioen met Nantes. Als bondscoach met Frankrijk 3e geworden bij het WK 1986 in Mexico.

Bovenaan