Quick Boys

De Groene Scout

Well-known member
Nog even geen Kuijt, maar Jordi Teijsse komt wel terug van Dundee FC. Zijn Schotse avontuurtje is behoorlijk mislukt en dus mag hij komend seizoen weer goals maken voor Quick Boys.
 

Unregistere

Well-known member
Dat is wel een prima versterking natuurlijk. Ze hebben hem dit seizoen enorm gemist. Had nog even gedacht dat hij naar De Dijk zou gaan, die hadden naar verluidt ook interesse.
 

De Groene Scout

Well-known member
Aandewiel en Kuijt per direct het nieuwe trainersduo bij Quick Boys:

Gert Aandewiel heeft een nieuwe baan gevonden in het amateurvoetbal. De 48-jarige trainer gaat per direct aan de slag bij Quick Boys, waar hij voor anderhalf jaar getekend heeft. Dirk Kuyt zal als zijn assistent fungeren.

Dat maakt de derde divisionist op de eigen website kenbaar. Aandewiel begint op 2 januari aan zijn nieuwe klus. Hij was in het verleden zowel al als speler en trainer actief voor de club uit Katwijk. De oud-middenvelder was in het seizoen 2013/2014 de hoofdcoach van FC Oss en verdween daarna uit het profvoetbal. Bij Quick Boys wordt hij geassisteerd door Dirk Kuyt.

Aandewiel is blij met zijn nieuwe klus. "Het lag in de lijn der verwachtingen dat ik met ingang van het seizoen 2018-2019 voor de groep zou komen te staan. Toen ik door het bestuur werd benaderd om per direct aan de slag te gaan, voelde ik me min of meer verplicht om de toegeworpen handschoen op te nemen. De huidige selectie is immers onder mijn leiding samengesteld. Daarnaast ben ik trainer van beroep en Quick Boys is en blijft mijn club. Ik heb dan ook weloverwogen ingestemd met het verzoek."
 

Unregistere

Well-known member
Ja, wel mooi. Van TD naar trainer, slimme zet van Aandewiel. Er gaan ook geruchten dat Kuyt ook als speler inzetbaar zal worden na de winterstop, maar die zijn nog door niemand bevestigd. Zou leuk zijn, al vraag ik me af of het voor hem zelf slim zou zijn.
 
Bovenaan