Quick Boys

Lennard95

New member
CGRxHu3U8AAAmb6.jpg


Oftewel de sukkels van Nieuw-zuid

Zal mij benieuwen wat Zoutman kan klaar spelen daar.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Sowieso zijn dat soort reacties bij amateur clubs extra zielig. Niveau 2e Divisie hooligan, zeg maar
 

SanMark.

Well-known member
Sowieso zijn dat soort reacties bij amateur clubs extra zielig. Niveau 2e Divisie hooligan, zeg maar

Scheids lijn is natuurlijk dun, wat goedgekeurd word en wat niet , bv HSC en Quick komt mij ook met enige regelmaat sneu over( al word daar de laatste tijd niet meer zoveel aandacht aan besteed)
 

de waan

Well-known member
Niks mis met rivaliteit (is wat mij betreft ook niet niveaugebonden), maar spelers wisselen nou eenmaal van club. En voor een paar centen meer gaan ze ook gewoon naar de vijand.

Spelers die van elders komen doen dat niet omdat ze je club zijn geweldig vinden. Vertrouw nooit spelers die anders beweren.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ah QB had ook nog een eigen topic. Hun topscorer raken ze kwijt zag ik net. Spits Jordi Teijsse (maar liefst 31 goals op hoofdklasseniveau!!!!) kan kiezen uit Cambuur, Telstar, Volendam en Go Ahead Eagles. Broertje Kenny zit al bij The Eagles, dus die club zal het wel worden dan.
 

de waan

Well-known member
Scoorde bij Ter Leede ook al aan de lopende band vorig seizoen, best knap bij een degradatiekandidaat.

Eeh... dat is alweer twee jaar geleden.
 

DeftonesJP

New member
Ah QB had ook nog een eigen topic. Hun topscorer raken ze kwijt zag ik net. Spits Jordi Teijsse (maar liefst 31 goals op hoofdklasseniveau!!!!) kan kiezen uit Cambuur, Telstar, Volendam en Go Ahead Eagles. Broertje Kenny zit al bij The Eagles, dus die club zal het wel worden dan.

Ik heb ze pas nog bij Jodan Boys zien voetballen en toen brak hij ook de ban. Sterke spits die sprekend op z'n broer lijkt. Gaaf dat hij naar de eredivisie kan.
 

Unregistere

Well-known member
Ik had, mede op basis van wat tweets van een zaakwaarnemer / spelersbegeleider enkele weken terug, het idee dat hij naar Telstar zou gaan. Maar kan ook zijn dat hij lekker met zijn tweelingbroer gaat spelen inderdaad.

Voetballend vind ik hem op basis van de keren dat ik hem heb zien spelen niet eens zo geweldig, maar hij is wel ijzersterk, blijft negentig minuten razen en scoort makkelijk. Die dertig goals waren meer dan de helft van de totale productie van Quick Boys, want de ploeg maakte er 58. Moet wel gezegd dat het aanvalsspel vooral op hem was afgestemd. Terecht, want als je er zo veel maakt, dwing je dat ook wel af. De Jupiler League kan hij vast wel aan, zeker gezien de wijze waarop andere spelers uit het amateurvoetbal zich hebben aangepast. Eredivisie lijkt mij (nog) iets te hoog gegrepen, maar je weet nooit.

Als Yordi Teijsse inderdaad verkast, zal Quick Boys in elk geval op spitsenjacht moeten. Enkele reservespitsen vertrekken namelijk.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt, Dundee FC. Mooie stap hoor. Ik denk dat hij daar als 'vechtspits' misschien zelfs beter past dan in de Nederlandse Jupiler League.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Klopt, Dundee FC. Mooie stap hoor. Ik denk dat hij daar als 'vechtspits' misschien zelfs beter past dan in de Nederlandse Jupiler League.
Die zal vermoedelijk ergens komend seizoen wel opduiken bij Quick Boys 6 of Quick Boys Veteranen 1
 
Bovenaan