PSV - PEC Zwolle

PSV - PEC Zwolle

  • PSV

    Stemmen: 4 80,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • PEC Zwolle

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

inhethoekje

Active member
Ik moet zeggen dat het klagen heeft geholpen,FOX heeft zijn site echt perfect geupdatet.
Je kan nu alles op het scherm tevoorschijn halen terwijl je de wedstrijd kan blijven volgen op je scherm.

Echt top, eindelijk hebben ze nerd aangenomen die het snapt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooie wedstrijd. Wel een verdiende zege uiteindijk, al zwijnden ze wel met die rare Isimat. Die kan er echt niks van.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PEC mag zich wel gepiepeld voelen. Die van Nijland ook. Veldwijk deed echt niks hoor. Dan kun je zo doorlopen.
 

stc

Well-known member
Ben net terug van de wedstrijd. PSV heeft het aan zichzelf te danken dat ze moeizaam gewonnen hebben. Tot aan de 2-1 was er niets aan de hand. Verder was de verdediging vandaag de zwakste schakel (communicatie, voor eigen goal bal in bezit blijven houden, Isimat, zwak ingrijpen).

Lestienne is gelukkig ingevallen en een goede assist gegeven.

Ik moet helaas als laatste vermelden dat de scheidsrechter helaas inconsequent gefloten heeft voor beide kanten.
 

stc

Well-known member
Nee, want ik moest meteen weg na de wedstrijd. Hij kreeg wel staande ovatie toen die inviel.
 

stc

Well-known member
Inderdaad. Met Lestienne erbij komt het aanvallend wel goed. Alleen verdedigend moet het veel beter.

Helaas stak er een gast vuurwerk af tijdens de tweede helft.
 

gevegt

Well-known member
Inderdaad. Met Lestienne erbij komt het aanvallend wel goed. Alleen verdedigend moet het veel beter.

Helaas stak er een gast vuurwerk af tijdens de tweede helft.

Heb je kunnen zien waar dat vandaan kwam?

Ik had het idee dat Isimat wel heel nonchalant was vanavond.
 

stc

Well-known member
Isimat was inderdaad nonchalant. Daarnaast was de communicatie tussen Moreno en Isimat vandaag niet goed.

Vuurwerk kwam uit de buurt van vak Y.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Isimat is gewoon totaal onbetrouwbaar. Wat een rare fratsen. Zowel positioneel als bij balbezit.
 
Bovenaan