PSV - Ajax, topper op Palmpasen

Max

Administrator
Forumleiding
Gevegt zit al sinds zes uur 's ochtends aan het bier en ligt nu te ronken op de bank.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Sch?ne en Younes eraf en dan Fischer en El Ghazi erbij De Boer. Dan counter je hier naar 0-3.
 

JMD

Well-known member
Gaat er tevens een eind komen aan de serie van meer dan 50 duels op rij waarin PSV scoort??

El Ghazi en Fischer voor Younes en Sch?ne
 

JMD

Well-known member
'Hoe verspeel je een titel in 8 dagen' heet het hoofdstuk dat deze 8 dagen beschrijft....
 

JMD

Well-known member
Ja, joh, helemaal terugspelen... We staan achter sukkels.

En de bal moet naar iemand in een roodwitshirt.
 

JMD

Well-known member
PSV zakt in de tweede helft zeer ver weg.

Speelt veel te veel terug, in plaats van 'va-banque' te spelen, gooi die bal maar naar voren... Nee, we moeten pielend naar voren.

Van Rhijn voor Milik, Hendrix voor Pr?pper
 

JMD

Well-known member
2 punten achter, en dan over 2 weken 4 of 5 punten achter en Ajax wordt gewoon kampioen op de 33e speeldag.
Dag spannende titelrace.
 

Jozsef

New member
Toch knap van Ajax, eerlijk is eerlijk. Die spelaanpassing van de Boer (normaliter vloeken in de kerk) legt ze geen windeieren.
 

Eef de Kip

Well-known member
2 punten achter, en dan over 2 weken 4 of 5 punten achter en Ajax wordt gewoon kampioen op de 33e speeldag.
Dag spannende titelrace.

Dan zou ik nu kunnen posten dat we met de titel voor het grijpen volgende week ongetwijfeld tegen een zeperd aan gaan lopen (zie vorige week) jullie tegen de verwachting in weer makje winnen van AZ enzenzenz.

Laten we het er op houden dat het ongemeen spannend blijft tot de laatste speelronde.
 

JMD

Well-known member
Dan zou ik nu kunnen posten dat we met de titel voor het grijpen volgende week ongetwijfeld tegen een zeperd aan gaan lopen (zie vorige week) jullie tegen de verwachting in weer makje winnen van AZ enzenzenz.

Laten we het er op houden dat het ongemeen spannend blijft tot de laatste speelronde.

Volgende week verspelen we beiden geen punten... Interlandweek.

Ik geloof niet in het laatste...
 
Bovenaan