PSV - Ajax, topper op Palmpasen

Marinos

Well-known member

Dit is wel weer even een stukje diepgaande journalistiek, ik durf niet meer te kijken zondag.

De Boer grijpt na drie seconden in
Gisteren, 17:11
Frank de Boer is zich meer dan bewust van het belang van de kraker met PSV van zondag. De Ajax-trainer liet er donderdagochtend tijdens de training geen gras overgroeien. Al na drie seconden legde hij een positiespel stil, omdat hij niet tevreden was.

"Overtuigend coachen!”, schreeuwde De Boer tegen een van zijn spelers. Als antwoord kreeg hij terug: ,,Ik coachte hem toch?”

Daar was de 45-jarige coach niet van gediend. "Je moet agressie hebben op het veld, straks met het publiek hoor je elkaar ook niet als je niet overtuigend bent."
 

JMD

Well-known member
Jong PSV heeft het goede voorbeeld gegeven, met 1-2 gewonnen bij Jong Ajax!
 

Kevah

New member
Ik verwacht morgen ineens een El Ghazi die gaat starten. Ruimte achter Willems gebruiken en als PSV zich in de laatste 20 minuten in gaat graven of juist vol op de aanval gaan dat Schone dan ineens komt. Beter in kleine ruimte en beter in het mee verdedigen.
 

gevegt

Well-known member
Maakt niet uit. Wij hebben Bruma, die heerst en zal alle gaatjes dicht metselen.

Zoals zo vaak zal de strijd op het middenveld de doorslag geven. Met super Pr?pper gaan wij dus winnen.
 

Kevah

New member
Met Ba(as)zoer heerst ons middenveld sowieso! Super Spits Milik Strikes again! Lang op 3 fronten meestrijden en straks concluderen dat het allemaal "net" niet is!
 

JMD

Well-known member
PSV: Zoet,Arias,Bruma,Moreno,Willems,
Pr?pper,Guardado,v.Ginkel,Narsingh,
L.de Jong,Locadia

AJAX: Cillessen,Veltman,v.d.Hoorn,
Viergever,Dijks,Bazoer,Klaassen,Gudelj,
Sch?ne,Milik,Younes

Vwb PSV de verwachte elf.
 
Bovenaan