RickPSV
Active member
3-0!!!!!!!!
Hoop niet dat de scouts voor Onana aanwezig zijn. Ken zo naar NAC
Mwah, Birghitti is ook prima voor dit soort wedstrijden!
3-0!!!!!!!!
Hoop niet dat de scouts voor Onana aanwezig zijn. Ken zo naar NAC
Zonder de Ligt eindigen we denk ik in het rechterrijtje. Slechtste wedstrijd van het seizoen. en die dan uitgerekend tegen PSV spelen.
Ajax speelt zoals ploegen van Ten Hag altijd tegen PSV spelen. 7 gespeeld, 7 verloren. 3 doelpunten voor en 21 tegen. Deze wedstrijd niet meegerekend.Tuurlijk speelt PSV goed, maar als je zegt dat Ajax naar kunnen speelt dan ben je wel erg fantasierijk. En dat Aadsje gelijk had was volgens mij door niemand ontkend.
Ajax speelt zoals ploegen van Ten Hag altijd tegen PSV spelen. 7 gespeeld, 7 verloren. 3 doelpunten voor en 21 tegen. Deze wedstrijd niet meegerekend.
Zijn zijn resultaten tegen PSV zo slecht? Had wel gelezen dat hij nooit gewonnen had, maar dat doelsaldo zo slecht was wist ik ook niet... Heeft natuurlijk ook deels met zijn periode bij Utrecht te maken, daar wint PSV vaak ruim van.
Ach, na deze wedstrijd zijn er nog heel veel te gaan, dus nog niet echt reden voor paniek bij de Ajax-aanhang lijkt mij.
En er komt nog een tweede helft. Je weet nooit, de bal is rond en kan raar rollen.
Dat je De Jong achterin zet is ook door de pech dat De Ligt wegvalt. Maar waarom zet Ten Hag dan 2 middenvelders achterin? (en is dan Mazraoui of Tagliafico de middenvelder, ken hen nog niet zo goed)Niet zo heel verrassend gezien die 3 middenvelders achterin bij Ajax.
Net zoals dat PSV nu voor de 2e keer 0 problemen tegen Ajax heeft onder Ten Hag. Niet zo heel verrassend gezien die 3 middenvelders achterin bij Ajax. Tegen AEK had je al een paar hachelijke situaties. Dat PSV wel de klasse heeft om daarvan te kunnen profiteren, mag geen verrassing zijn.
Gaat Perez nu al spreken van een crisis als Ajax hier verliest?? Wat een onzin.
Huntelaar en Sch?ne eruit, Dolberg en Vd Beek erin.