Promotiestrijd KKD 2018/19

almere036

Member
Zooo, ??n van de meest bizarre wedstrijden die ik ooit heb gezien. Genieten die play-offs.

Ik. Heb. De. TV. Uitgezet. Bij. 3-2.

Straks maar even de slotfase terugkijken dus

hahahahaha

Ongelofelijk. Hoe slecht de Graafschap is met vrije trappen tegen. Jammer dat zowel Sparta als Cambuur er niks mee doen/deden

Ja onbegrijpelijk. Dat ze zo blijven verdedigen snap ik niet. Maar dat NIEMAND ervan profiteert... De bal valt elke x tussen de verdediging en keeper
 

Batigoal

Well-known member
Die Fr?ser moet echt een hekel hebben aan technisch vaardige spelers dat hij Harroui eruit haalt en Dervisoglu zelden brengt. Bij geen peomotie zou ik als club op zoek gaan naar een andere trainer.
 

Batigoal

Well-known member
Sta je 0-1 voor, De Graafschap in paniek, ga je als Sparta allemaal kansloze afstandschoten doen. Echt, als Sparta niet promoverrt hebben ze dat aan zichzelf te danken.
 

Atreides

Well-known member
Beste prestatie van Nederland, Europa en de hele wereld!

Veel knapper dan de vlekkeloze handhaving van Fc Emmen, de promotie van RKC of de bijna CL-finale van Ajax. Zoveel is duidelijk.

Henk is de wandelende reclame voor de totale intoxicerende capaciteiten van een Berenburg.
 

Atreides

Well-known member
Ik heb 30 minuten gezien bij de Eagles tegen RKC. Daar gebeurde meer dan bij een stuk of 8 eredivisiewedstrijden. Wat een wedstrijd!

De Eagles zijn natuurlijk de veel sympathiekere club, maar RKC zal het moeilijk hebben in de eredivisie en dat is weer gunstig voor Emmen. Dus ik ben blij het met resultaat.
 
Bovenaan