Premier League

JMD

Well-known member
Vanavond kan Villa plek 4 dus weer overnemen, het moet tegen Spurs.
Villa kakt de laatste weken totaal in, 0-2 tegen Spurs achter, bij deze stand West Ham dus in de degradatiezone en met volgende week Arsenal op bezoek in het Olympisch Stadion en Spurs thuis tegen Leeds kan het er voor Spours volgende week er totaal anders uit zien

JMD

Well-known member
Over 2 weken trouwens Aston Villa - Liverpool en de week erna moet Villa naar Man City.

En Liverpool volgende week nog tegen Chelsea...

JMD

Well-known member
Villa maakt in blessuretijd nog de 1-2, maar verliest dus van Spurs. West Ham nu in de degradatieproblemen. Verlieten in 2016 Upton Park omdat (volgens de eigenaars/voorzitter) ze in het Olympisch om CL konden gaan spelen, ze zijn een paar keer dichtbij geweest, maar aansluiting bij de 'Big 6' is nooit echt aan de orde geweest...

BlauwVinger

Well-known member
Alsof het elftal van Aston Villa als een collectie wassen beelden was ontsnapt uit een panopticum. Hetgeen overigens niets wegneemt van de strakke performance van Tottenham Hotspur.

Het was in zekere zin op kleine schaal een Super Sunday. PEC Zwolle speelt zich met gallery play veilig tegen provinciegenoot Heracles, Feyenoord ontsnapte tegen Fortuna en soft spot Spurs mag hopen op lijfsbehoud.

JMD

Well-known member
Het eindigt in 1-3

Chelsea van de week naar Liverpool, het zou wel typisch dit seizoen van Liverpool zijn als Chelsea dan ineens wel kan voetballen...

JMD

Well-known member
Everton stond 0-1 achter tegen man City maar draait het om, 2-1 inmiddels. Hoe belangrijk gaat deze avond zijn in de titelstrijd

Abubakari

Well-known member
Mooie opsteker voor Arsenal, gun het the Gunners ook wel, ben ook wel een gunner qua gunnen. Niet dat ik echt een favoriete club heb dus.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Mooie opsteker voor Arsenal, gun het the Gunners ook wel, ben ook wel een gunner qua gunnen. Niet dat ik echt een favoriete club heb dus.
Ik gun het Arsenal echt meer dan man City, zo lang al zonder titel... En man City met hun 116 charges en allerlei andere trucs mogen wel een toontje lager zingen.

Wigboldus

Well-known member
Ik denk dat bijna iedereen het Arsenal wel gunt. Overigens prachtige overwinning van United dit weekend. Die 3e plek lijkt wel zo goed als zeker voor hen te zijn en dat hadden toch vrij weinig mensen gedacht in december.

Bovenaan