Premier League

Batigoal

Well-known member
Nee, Van Persie en De Wolf.
Zou je die nog steeds kwijtwillen dan?

Vond het grappig om te horen dat Slot in het interview na afloop als eerste aangaf dat Liverpool goed begon. Exact hetzelfde zei Heitinga ook na elke wedstrijd, dus dan weet je van wie hij dat heeft.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
2-0 Arsenal inmiddels. Bij Die tweede goal staan toch wel een aantal spelers van Arsenal hinderlijk buitenspel, maar toch wordt die geteld. Op de handsregel na is dit de meest lukraak toegepaste regel, want bv de goal van Liverpool bij city werd afgekeurd en daar werd minder gehinderd, en hier zelfs met drie man…

Arsenal is overigens drie klassen beter dan de buurman

Batigoal

Well-known member
Eze weer met een wereldwedstrijd. Paar jaar geleden in de stromende regen (hoort erbij in Engeland) bij een wedstrijd van QPR gezien en toen viel hij me al wel op als jong talent. Leuk om te zien dat hij het dan zo ver schopt.

Ik zou het ook wel leuk vinden als Arsenal kampioen wordt. Het seizoen duurt nog lang, maar het ziet er goed uit voor ze. En de ploeg zit goed in elkaar. Met nieuwe spelers als Eze, Gyokeres, Zubimendi en Calafiori die ik dit jaar prominenter aanwezig vind is er nieuwe energie in de ploeg gekomen lijkt het. Zou mooi zijn als het nu eindelijk gaat lukken.

Wigboldus

Well-known member
Ik gun het Arsenal ook absoluut. United was weer ouderwets United. Wel veel aan de bal, maar werd nauwelijks gevaarlijk. Zirkzee was zwak, Amad had het ook niet helemaal en Bruno Fernandes is voorin toch een stuk gevaarlijker dan als een controlerende middenvelder naast Casemiro.

Bovenaan