Jep. Het valt idd ook vaak net niet goed en alles wat vorig jaar en begin dit seizoen wel viel valt nu niet.Liverpool zoveel spelers met extra kwaliteit maar er is er momenteeel geen eentje bij wie het een beetje wil lukken. Bij elke bal bijna is het net niet.
Voor rust tig corners en de eerste die ze tegen krijgen is en goal.
Isak is geen schim meer van vorig jaar, Salah dito zo ook Wirtz en ga zo maar door. Alle ballen vallen net niet goed. Ben bang dat Slot straks gewoon de pineut is.
Bijna niemand heeft de vorm van vorig jaar en idd de dure aankopen presteren totaal nietPff, dit ook. Afvallende val voor de voeten van de tegenstander.
V. Dijk en Gravenberch ook niet de vorm van vorig jaar trouwens.
Ik kan me dat echt niet voorstellen… had hij vorig jaar zo’n seizoen gedraaid had hij ook mogen blijven zitten, het zou immers een tussenjaar zijn na het vertrek van klopp… alleen zijn eerste seizoen heeft hem dus eigenlijk genekt…0-3.
Slot kan de huur opzeggen.
Verschil is alleen dat ie vorig jaar 42 miljoen heeft uitgegeven en dit jaar bijna een half miljard.Ik kan me dat echt niet voorstellen… had hij vorig jaar zo’n seizoen gedraaid had hij ook mogen blijven zitten, het zou immers een tussenjaar zijn na het vertrek van klopp… alleen zijn eerste seizoen heeft hem dus eigenlijk genekt…
Klopt. Gewoon teveel nieuwe spelers gekocht en op de verkeerde plekken enz, de pech met jota en ook spelers die totaal uit vorm zijnVerschil is alleen dat ie vorig jaar 42 miljoen heeft uitgegeven en dit jaar bijna een half miljard.
Ze hebben ook nog wel wat verkochtVerschil is alleen dat ie vorig jaar 42 miljoen heeft uitgegeven en dit jaar bijna een half miljard.
Plus nog een speler verloren…Ze hebben ook nog wel wat verkocht
Dat is hij nog steeds, voor altijd en eeuwig.Vorig jaar nog beste trainer ter wereld genoemd bij Studio Voetbal. Hilarisch blijft dat toch.
Mocht hij ontslagen worden gaat Ajax hem vragen om na de winterstop bij hun te komen.Dat is hij nog steeds, voor altijd en eeuwig.
Logisch, want Heitinga haalden ze ‘omdat die met slot gewerkt had’.Mocht hij ontslagen worden gaat Ajax hem vragen om na de winterstop bij hun te komen.
Op zeker.
Je onderschat de arrogantie van trainers. De meesten denken echt dat ze het verschil kunnen maken bij een club. vooral als het een club is die het minder goes doet.Logisch, want Heitinga haalden ze ‘omdat die met slot gewerkt had’.
Blijf je wel consequent
Even serieus: denk niet dat slot zit te wachten op snel naar een andere club gaan als hij ontslagen wordt en al helemaal niet een club waar het chaos is.