Premier League

Eef de Kip

Well-known member
Liverpool zoveel spelers met extra kwaliteit maar er is er momenteeel geen eentje bij wie het een beetje wil lukken. Bij elke bal bijna is het net niet.
Voor rust tig corners en de eerste die ze tegen krijgen is en goal.
Isak is geen schim meer van vorig jaar, Salah dito zo ook Wirtz en ga zo maar door. Alle ballen vallen net niet goed. Ben bang dat Slot straks gewoon de pineut is.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Liverpool zoveel spelers met extra kwaliteit maar er is er momenteeel geen eentje bij wie het een beetje wil lukken. Bij elke bal bijna is het net niet.
Voor rust tig corners en de eerste die ze tegen krijgen is en goal.
Isak is geen schim meer van vorig jaar, Salah dito zo ook Wirtz en ga zo maar door. Alle ballen vallen net niet goed. Ben bang dat Slot straks gewoon de pineut is.
Jep. Het valt idd ook vaak net niet goed en alles wat vorig jaar en begin dit seizoen wel viel valt nu niet.

en natuurlijk zal ook het overlijden van diogo jota een factor zijn, naast het veld en op het veld.

JMD

Well-known member
0-3.
Slot kan de huur opzeggen.
Ik kan me dat echt niet voorstellen… had hij vorig jaar zo’n seizoen gedraaid had hij ook mogen blijven zitten, het zou immers een tussenjaar zijn na het vertrek van klopp… alleen zijn eerste seizoen heeft hem dus eigenlijk genekt…

Maasveld

Well-known member
Ik kan me dat echt niet voorstellen… had hij vorig jaar zo’n seizoen gedraaid had hij ook mogen blijven zitten, het zou immers een tussenjaar zijn na het vertrek van klopp… alleen zijn eerste seizoen heeft hem dus eigenlijk genekt…
Verschil is alleen dat ie vorig jaar 42 miljoen heeft uitgegeven en dit jaar bijna een half miljard.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Mocht hij ontslagen worden gaat Ajax hem vragen om na de winterstop bij hun te komen.
Op zeker.
Logisch, want Heitinga haalden ze ‘omdat die met slot gewerkt had’. ;)
Blijf je wel consequent

Even serieus: denk niet dat slot zit te wachten op snel naar een andere club gaan als hij ontslagen wordt en al helemaal niet een club waar het chaos is.

gevegt

Well-known member
Logisch, want Heitinga haalden ze ‘omdat die met slot gewerkt had’. ;)
Blijf je wel consequent

Even serieus: denk niet dat slot zit te wachten op snel naar een andere club gaan als hij ontslagen wordt en al helemaal niet een club waar het chaos is.
Je onderschat de arrogantie van trainers. De meesten denken echt dat ze het verschil kunnen maken bij een club. vooral als het een club is die het minder goes doet.

Bovenaan