JMD
Well-known member
Jep. zag het idd ook in de herhaling.Kan niet dichter tegen het lichaam aan zitten
Jep. zag het idd ook in de herhaling.Kan niet dichter tegen het lichaam aan zitten
Een gast op instagram was 9 uur onderweg om Liverpool te zien op Goodison park. Kon meteen weer terugEverton - Liverpool afgelast ivm storm
Tsja, dat heb je soms. Ik ben ook wel eens voor 1 duel heen en weer gegaan...Een gast op instagram was 9 uur onderweg om Liverpool te zien op Goodison park. Kon meteen weer terug
Een gast op instagram was 9 uur onderweg om Liverpool te zien op Goodison park. Kon meteen weer terug
Ik dacht al, wanneer komt het.Even gekeken, maar als Liverpool de 1/2 finale League Cup haalt en de 4e ronde van de FA Cup dan is de eerste mogelijkheid dit in te halen in de midweek van 10 februari. En dat lukt dan alleen die week omdat Liverpool naw top 8 gaat eindigen in de CL...
ik heb niets gezegd.Ach United is maar 4 punten verwijderd van de nummer 5.
Al de 2e keer dat hij zijn dure auto in de prak rijdt.Micail antonio van West ham met de traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht na een verkeersongeval