Premier League

JMD

Well-known member
En weer een doorgebroken speler, maar nu slechts geel voor de Chelsea speler. Jota lijkt ook geblesseerd

JMD

Well-known member
Penalty Liverpool, terechte pingel, maar wel een mazzeltje, want ontstond uit het niks.

Salah benut het mazzeltje

JMD

Well-known member
2-0 Gakpo afgekeurd. Buitenspel. Damn.
Na de 1-0 loopt het ineens bij Liverpool.

Gakpo stond niet buitenspel, maar Salah wel, en die verzorgde de assist. Goed gezien van de assistent.

JMD

Well-known member
En weer een penalty Liverpool na een slecht uitgespeelde aanval. Vind het (zo op het eerste gezicht) zwaar gestraft.

Mwah, in de herhaling vind ik het wel meer een flinke tackle, maar raakt de keeper toch echt de bal a;s eerst.

VAR grijpt ook in, de scheids gaat kijken

JMD

Well-known member
de VAR doet vandaag bij Liverpool - Chelsea eigenlijk alles goed, alleen had hij de scheids moeten roepen bij die gele kaart bij de doorgebroken speler. Als je de beelden van gisteren Bournemouth - Arsenal ernaast legt zie je dat Saliba van Arsenal rood krijgt voor zo ongeveer hetzelfde vergrijp. ook daar gaf de scheids geel, maar riep de VAR voor rood.

Volgens Cziommer en De Boer in de studio vinden ze deze geen rood omdat de bal van Liverpool wegdraaide. Dat klopt, maar dan had je Moller Wolfe gisteren geen rood moeten geven, want toen draaide de bal ook weg van Til... En toen vonden de analytici het wel rood.
Dus wie begrijpt de regels nou niet?

JMD

Well-known member
Chelsea met de 1-1, maar er wordt gevlagd voor buitenspel, dat lijkt me onterecht, voet van Konaté heeft buitenspel op.

JMD

Well-known member
1-1 dus...

Liverpool stond ouderwets te slapen achterin, zoals wel vaker bij de start van een helft.
Niet onverdiend overigens, tot de 1-0 was Chelsea beter.

JMD

Well-known member
5 duels gisteren in de pl. Man city kwam vroeg op 1-0 tegen Southampton en daar bleef het bij. Bij de andere duels waren er doelpunten in blessuretijd die de score veranderden.

Nadat ik gisteren bij het League two duel tussen bromley en barrow zat, zit ik vandaag bij west ham - man united. Ben benieuwd, De late wedstrijd van vandaag is de topper Arsenal - Liverpool

JMD

Well-known member
Brighton stond 2-0 voor met nog vijf minuten te gaan. Wolves maakt 2-1 en later gaat Brighton eruit met 4 tegen 1 maar besluit wieffer de bal naar de Wolves speler te spelen en in de counter maakt Wolves 2-2

Batigoal

Well-known member
Mooie pot de 4-3 overwinning van Brentford tegen Ipswich Town. Ipswich had diep in blessuretijd zelfs nog gelijk kunnen maken, maar Delap schoot op de paal.

Bovenaan