Premier League

JMD

Well-known member
Straks laatste 45 minuten voor Ten Hag als trainer van United?
Het zou echt wanbeleid zijn als dat nu gebeurt... Je laat hem in de zomer een complete NL trainersstaf (chargerend) aanstellen, laat hem nog allerlei Nederlanders en/of oud-Ajacieden halen. Als je dat doet moet je hem ook laten zitten. Anders had je van de zomer afscheid van hem moeten nemen,.

Hoop wel dat als Van Hag weg moet en ze Van Nistelrooij vragen om trainer te worden dat hij dan niet voor de 2e keer in de fout trapt te vroeg trainer te worden. Bij PSV wilde hij ook eerst niet, zei toen toch ja, om verolgens doodongelukkig 11 maanden later zelf weg te gaan.

JMD

Well-known member
Chelsea komt tegen Forest niet verder dan 1-1.

Scheids bij Villa - Man U staat 6 minuten aan zijn kastje te klooien, momenteel staat er 6 minuten blessuretijd, maar dat zal denk ik meer worden lijke me.

JMD

Well-known member
Man man man, wat speelt United deze counter slecht uit, geef je die pass goed naar links lopen er 2 man op de keeper af.

JMD

Well-known member
0-0 gebleven.

Over 3 weken zit ik bij West Ham - Manchester United, ben benieuwd of Ten Hag dan nog coach is.

JMD

Well-known member
Flink aantal rode kaarten gisteren, en idd Kudus was totaal gestoord. Die had wel 2 of 3 rode kaarten kunnen krijgen, daar sloegen alle stoppen door. Volgende week tegen Man U (ik zit dan in het stadion :) ) is hij er dus niet bij.

JMD

Well-known member
Man City wint diep in blessuretijd bij Wolves, de 5e corner op rij kon niet meer tegengehouden worden.

Edit: nee, doelpunt geannuleerd. Vraag me af hoezo...

JMD

Well-known member
Scheidsrechter keurt de goal via VAR toch goed...
Was ook idioot dat die werd afgekeurd.

Het zit niet tegen bij Man City dit seizoen in de PL, voor de zoveelste keer dat die vlak voor tijd punten winnen.

Bovenaan