Premier League

JMD

Well-known member
Zeker. Gaan gewoon weer in het linkerrijtje eindigen.

En dat is echt knap. Want menigeen (ook ik) voorspelde dat ze na die titel weg zouden zakken. Dat deden ze toen dat eerste half jaar, maar daarna gewoon stabiel bovenkant middenmoot.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik zag een statistiek over David De Gea. Sinds de start van het WK heeft hij 17 schoten op doel gekregen, daarvan werden er 13 een doelpunt.

Ik denk dat Real Madrid blij is dat ze Courtois hebben gehaald.

Heb je ook de statistieken van het gehele vorige seizoen?
 

Batigoal

Well-known member
Heb je ook de statistieken van het gehele vorige seizoen?

Nee helaas. Ik had het van een tweet van ??n van die voetbalstatistiekbureau's.

West Ham gaat ook lekker. Pellegrini al even slechte start als Frank de Boer bij Crystal Palace. En West Ham speelt de volgende 3 wedstrijden tegen Everton, Chelsea en Manchester United. Die kunnen dus een mooi recordreeks nederlagen neerzetten.
 

JMD

Well-known member
Na de interlandperiode is het direct Tottenham - Liverpool. Tevens in die speelronde NEwcastle - Arsenal, de Magpies hebben echt een zeer pittige seizoensstart, in de eerste 5 speelrondes thuis tegen Tottenham, Chelsea en Arsenal en uit naar Man C en Cardiff.
 

JMD

Well-known member
Tottenham verliest met 2-1 bij Watford, de Hornets blijven dus ook zonder puntverlies. Knap.

Man United wint bij Burnley.
 

Atreides

Well-known member
Janssen heeft bij de Spurs de definitieve lijst van de PL niet gehaald terwijl er maar 24 van de 25 mogelijke spelers zijn ingevuld. Het lijkt er dan ook op dat de rol van Janssen totaal is uitgespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat hij klaar is bij Tottenham zal overigens wel zo zijn. Maar dat verklaart wel waarom niemand anders hem heeft opgepikt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Liverpool begint als een wervelwind in de wedstrijd tegen Spurs. Al na 40 seconden scoort Firmino, maar de goal wordt onterecht afgekeurd vanwege vermeend buitenspel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Liverpool kan zichzelf echt verwijten dat het slechts 0-1 staat. Diverse grote mogelijkheden laten liggen. Verder niets weggegeven, dus de voorsprong is wel terecht, ondanks het optische overwicht van Spurs.
 

SanMark.

Well-known member
Liverpool begint als een wervelwind in de wedstrijd tegen Spurs. Al na 40 seconden scoort Firmino, maar de goal wordt onterecht afgekeurd vanwege vermeend buitenspel.

Dat is toch gewoon buitenspel ongeacht of hij de bal raakt. Hij neemt deel aan het spel.
 
Bovenaan