Premier League

JMD

Well-known member
Tottenham een powerhouse? Dat is een nog grotere faalclub dan Liverpool. Leuk dat ze 2 jaar boven Arsenal eindigen. Dat is hun hoogtepunt voor de laatste 40 jaar.

'Een powerhouse lijkt te gaan worden' zeg ik toch?? Dat stadion wordt heel groot, zal mij niks verbazen als die continu mee blijven gaan doen in de top en structureel boven Arsenal gaan eindigen.
 

Pascallovic

Well-known member
'Een powerhouse lijkt te gaan worden' zeg ik toch?? Dat stadion wordt heel groot, zal mij niks verbazen als die continu mee blijven gaan doen in de top en structureel boven Arsenal gaan eindigen.
Ze zitten bijna op een breekpunt. Al jarenlang een leuk elftal, terwijl ze niet mee doen aan het miljoenen smijten zoals de concurrentie. Echter winnen ze er helemaal niks mee. Zelfs niet eens een verdwaalde League cup of FA cup. Dat gaat op termijn tegen ze werken, wetende dat de City's, United's en Chelsea's van deze wereld niet gaan stoppen met het spel van miljoenensmijten en we moeten nog zien wat Arsenal gaat doen. Ik zie het gezien de drukte aan de top voorlopig niet gebeuren.
 

JMD

Well-known member
Ze zitten bijna op een breekpunt. Al jarenlang een leuk elftal, terwijl ze niet mee doen aan het miljoenen smijten zoals de concurrentie. Echter winnen ze er helemaal niks mee. Zelfs niet eens een verdwaalde League cup of FA cup. Dat gaat op termijn tegen ze werken, wetende dat de City's, United's en Chelsea's van deze wereld niet gaan stoppen met het spel van miljoenensmijten en we moeten nog zien wat Arsenal gaat doen. Ik zie het gezien de drukte aan de top voorlopig niet gebeuren.
We zullen zien...
 

ALenstra

Well-known member
Mooi dat West Bromwich Albion nog knap terugkwam tegen Liverpool maar ze schieten er niks mee op. Ze stellen de degradatie hooguit even uit.
 

JMD

Well-known member
Doordat chelsea Southampton uitgeschakeld heeft gaat de nummer 7 van de PL ook Europa in, Burnley gaat dat worden. Die gaan voor het eerst in tijden Europa in..
 

JMD

Well-known member
Liverpool 0-0 tegen stoke. Hadden wel een penalty verdiend vanwege hands Pieters...

Chelsea nu op 3 verliespunten. Volgende week is het Chelsea - Liverpool .
 

Pascallovic

Well-known member
Jep. Maar maakt dat de claim op een penalty minder waard? Dit was een 100% penalty

Hangt er vanaf waar je de nadruk oplegt. Nu lijkt het alsof de scheidsrechter de schuld krijgt van die 0-0. Je had ook kunnen zeggen dat Salah een 100% kans mistte. Dat was geen kleinere fout dan die de scheidsrechter maakte. Als je 0-0 speelt tegen een degradatiekandidaat dan doe je dat niet op basis van een niet gegeven penalty. Men was gewoon iets minder scherp, logisch ook met de return CL in het achterhoofd.
 

Raul

Well-known member
Hodsgon en Allardyce hebben hun plicht gedaan! Great job en snel ophoepelen, man wat een saaie voetbal maar don't get me wrong!
 
Bovenaan