Zal wel wat knaken schelen lijkt me.
Tottenham een powerhouse? Dat is een nog grotere faalclub dan Liverpool. Leuk dat ze 2 jaar boven Arsenal eindigen. Dat is hun hoogtepunt voor de laatste 40 jaar.
Ze zitten bijna op een breekpunt. Al jarenlang een leuk elftal, terwijl ze niet mee doen aan het miljoenen smijten zoals de concurrentie. Echter winnen ze er helemaal niks mee. Zelfs niet eens een verdwaalde League cup of FA cup. Dat gaat op termijn tegen ze werken, wetende dat de City's, United's en Chelsea's van deze wereld niet gaan stoppen met het spel van miljoenensmijten en we moeten nog zien wat Arsenal gaat doen. Ik zie het gezien de drukte aan de top voorlopig niet gebeuren.'Een powerhouse lijkt te gaan worden' zeg ik toch?? Dat stadion wordt heel groot, zal mij niks verbazen als die continu mee blijven gaan doen in de top en structureel boven Arsenal gaan eindigen.
We zullen zien...Ze zitten bijna op een breekpunt. Al jarenlang een leuk elftal, terwijl ze niet mee doen aan het miljoenen smijten zoals de concurrentie. Echter winnen ze er helemaal niks mee. Zelfs niet eens een verdwaalde League cup of FA cup. Dat gaat op termijn tegen ze werken, wetende dat de City's, United's en Chelsea's van deze wereld niet gaan stoppen met het spel van miljoenensmijten en we moeten nog zien wat Arsenal gaat doen. Ik zie het gezien de drukte aan de top voorlopig niet gebeuren.
Ze hadden ook zelf de bal er in kunnen schieten.Liverpool 0-0 tegen stoke. Hadden wel een penalty verdiend vanwege hands Pieters...
Chelsea nu op 3 verliespunten. Volgende week is het Chelsea - Liverpool .
Oei, gaat nog spannend worden
Het blijft een faalclub.
Nee joh, Liverpool wint toch altijd zijn topwedstrijden?
Ze hadden ook zelf de bal er in kunnen schieten.
Jep. Maar maakt dat de claim op een penalty minder waard? Dit was een 100% penalty