Premier League

JMD

Well-known member
Wat is daar dramatisch aan ?
Het stadion is erg groot, en de afstand tot het veld ook. Verder wat ik begrepen heb sfeertechnisch niet goed en lijkt het (als ik het goed begrepen heb) een beetje op de problemen die Ajax had na de overgang naar de ArenA: van een zeer sfeervol stadion naar een grote 'bak', waarbij ook nog eens groepen fans uit elkaar gehaald zijn. Schijnen ook vanaf het eerste duel daar al veel vechtpartijen onderling te zijn tussen de WH-supporters.

Ik ben van de zomer in dat stadion geweest bij de WK Atletiek, en je zat echt een flink eind van het veld... Heb ook helemaal bovenin de ArenA gezeten, en daar zat ik er voor mijn gevoel 'dichter op'...
Verder is het natuurlijk zo dat veel clubs niet voor niks uit stadions met atletiekbanen zijn vertrokken (Bayern, Twente, Roda, ...), dat had ook met de sfeer te maken. West Ham gaat er juist naar toe.
 

ALenstra

Well-known member
Het schijnt geen fijn stadion te zijn omdat de tribunes ver weg liggen van het veld. Aan de andere kant halen ze hogere toeschouwersaantallen vergeleken met het vorige stadion. Maar de onvrede heeft vooral te maken met de resultaten. Als West Ham United nu 3e stond dan had niemand het over het stadion.
 

JMD

Well-known member
Het schijnt geen fijn stadion te zijn omdat de tribunes ver weg liggen van het veld. Aan de andere kant halen ze hogere toeschouwersaantallen vergeleken met het vorige stadion. Maar de onvrede heeft vooral te maken met de resultaten. Als West Ham United nu 3e stond dan had niemand het over het stadion.

Dat ze hogere toeschouwersaantallen halen is logisch, dat stadion is gewoon groter...
Alleen heb je in de PL wel te maken met 'voetbaltoeristen', dus of die 56.000 allemaal Hammers zijn is de vraag... En als de resultaten dan niet goed zijn gaat dit allemaal meespelen. En als een verhuizing weg van een geliefde plek getacklet wordt met: 'ja maar dan kunnen we mee gaan strijden met Arsenal, Chelsea en Tottenham en dus spelen voor CL', en vervolgens wordt het voetbal alleen maar minder, terwijl je in het laatste seizoen op Upton Park gewoon 7e werd (en de jaren ervoor een stabiele middenmoter was sinds de promotie in 2012) dan krijg je als voorzitters problemen...
 

Kielse Rat

Well-known member
Wat een zootje bij West Ham Utd inderdaad. Ik krijg bij die club altijd hetzelfde gevoel als bij Newcastle; men denkt dat ze de potentie hebben om een grote club te zijn, maar het komt er nooit uit. Volgend jaar lekker om de titel spelen in de Championship.

Het zijn wel twee clubs waar elke thuiswedstrijd 50.000-60.000 man in de tribune zit. Dan presteer je toch ver beneden je kunnen. Newcastle haalde gisteren wel een cruciale zege tegen Southampton.
 

Ska P 187

Well-known member
Olympisch stadion waar whu speelt is echt een drama, zelden zo'n slechte verbouwing gezien, helemaal verkeerd aangepakt naar mijn mening. Maar de meeste supporters die ik heb gesproken waren bij aanvang, voor mij, vreemd genoeg erg enthousiast.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Olympisch stadion waar whu speelt is echt een drama, zelden zo'n slechte verbouwing gezien, helemaal verkeerd aangepakt naar mijn mening. Maar de meeste supporters die ik heb gesproken waren bij aanvang, voor mij, vreemd genoeg erg enthousiast.

Bij aanvang misschien, maar er heerst veel onvrede over het huidige stadion bij de supporters. Overigens is het probleem voor WHU wel dat het een multi-sport stadion moest blijven, aangezien het nog steeds gebruikt wordt voor atletiek (zoals het WK in augustus 2017).
 

Ska P 187

Well-known member
Bij aanvang was dat inderdaad, maar dit zag je van mijlenver al aankomen.
Dit is net zo'n slecht besluit geweest als van espanyol toentertijd die ook van een knus stadion in de bario gingen naar het Olympisch stadion in Barcelona.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Salah maakt er gewoon vier vandaag! En nog een assist op Firmino erbij, omdat hij er toch was. Wat een gast.
 

JMD

Well-known member
Liverpool achter bij palace... verrassend.

Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk
 
Bovenaan