Premier League

U.G.

Well-known member
Joh, denk heel even na. Hij is met één handtekening financieel binnen. In het ergste (...) geval krijgt hij nog een ontslagpremie mee ook

Als dat het was had ie na dit seizoen wel getekend bij Al Shabab Ali Shabib, was ie nog harder binnen geweest.

Dat is het probleem met het beslissingen nemen vanuit een roze wolk, je ziet het achterland niet meer.

Ik ben bang dat hij dacht daar na een maandje al het verschil te gaan maken, logisch want anders stap je echt nooit in die boot. En om kleedkamers te moeten slopen tijdens rust in Januari behoorde denk ik niet helemaal tot de mogelijke scenario’s. Logisch want dan ben je anders ook geen kleedkamers aan het slopen 😁

Kerel had gewoon opnieuw kampioen moeten worden in Portugal, dat is met Sporting sowieso al ongekend, en alles wat erbij komt in de CL is extra. De hype dan alleen al had de rest gedaan ( wat te denken van Real bijv ). Maar goed Portuguese don’t wanna learn, anders zou ik zeggen lesje geleerd.

Misschien draait het nog wel wat bij, hopelijk voor hem.

JMD

Well-known member
Als dat het was had ie na dit seizoen wel getekend bij Al Shabab Ali Shabib, was ie nog harder binnen geweest.

Dat is het probleem met het beslissingen nemen vanuit een roze wolk, je ziet het achterland niet meer.

Ik ben bang dat hij dacht daar na een maandje al het verschil te gaan maken, logisch want anders stap je echt nooit in die boot. En om kleedkamers te moeten slopen tijdens rust in Januari behoorde denk ik niet helemaal tot de mogelijke scenario’s. Logisch want dan ben je anders ook geen kleedkamers aan het slopen 😁

Kerel had gewoon opnieuw kampioen moeten worden in Portugal, dat is met Sporting sowieso al ongekend, en alles wat erbij komt in de CL is extra. De hype dan alleen al had de rest gedaan ( wat te denken van Real bijv ). Maar goed Portuguese don’t wanna learn, anders zou ik zeggen lesje geleerd.

Misschien draait het nog wel wat bij, hopelijk voor hem.
Dit dus.

En je 2e regel kan zo op een tegel...

JMD

Well-known member
Forest verliest met 5-0 bij Bournemouth...
Arsenal en Liverpool winnen. Man City ontvangt zo meteen Chelsea en gaat bij wons over Chelsea heen en dan weer vierde.

Batigoal

Well-known member
Weer een Kluivert masterclass. Die is in geweldige vorm. Sowieso speelt Bournemouth leuk voetbal.

Bij Man City speelde de 2 nieuwelingen gelijk mee. Khusanov ging gelijk gruwelijk in de fout, geen lekker begin. Marmoush bracht beweging. Dat kan best een goede aanwinst voor ze zijn.

• Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Toch wel knap idd van de beste coach ter wereld dat zijn oplossing voor problemen is om maar flink wat spelers te kopen voor een kleine 200 miljoen... ;)

Batigoal

Well-known member
Toch wel knap idd van de beste coach ter wereld dat zijn oplossing voor problemen is om maar flink wat spelers te kopen voor een kleine 200 miljoen... ;)
In principe geldt dat voor zowat de hele Premier League in principe. Nottingham hun 'knappe' 3e plaats is er ook gekomen na het investeren van een kleine 400 miljoen sinds de promotie. Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.

JMD

Well-known member
In principe geldt dat voor zowat de hele Premier League in principe. Nottingham hun 'knappe' 3e plaats is er ook gekomen na het investeren van een kleine 400 miljoen sinds de promotie. Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.
Investeren gebeurt overal, en al helemaal in de PL. In de zomer heb ik daar minder moeite mee dan in de winter. Maar City doet dit nu wel even next level met ietrs van 4-5 aankopen gaan het worden, dat is je halve elftal.

Guardiola is een coach die ik graag eens bij een mindere club wil zien. Heeft natuurlijk alleen maar topteams getraind. Eerst het beste Barcelona ever, toen Bayern (waar zo ongeveer iedereen kampioen mee wordt) en dan nu de rijkste club van de PL. Tsja... Hij zal ongetwijfeld een topcoach zijn, maar met deze clubs is succes halen wel makkelijker dan een keer een Leicester kampioen maken of Leverkusen.

Volgende week trouwens een heerlij programma: zaterdag Bournemouth - Liverpool en zondag Arsenal - Man City. Heel toevallig kreeg ARsenal gisteren een dubieuze rode kaart ;)

Het schuift onder Liverpool wel weer lekker in elkaar, Arsenal met 3 pt op Forest, dan 3 pt naar Man City/Newcastle en dan 1 pt naar Chelsea/Bournemouth en als Villa vanmiddag wint staan die 1 pt achter Chelsea/Bournemouth.

ALenstra

Well-known member
Als je ziet hoe Suleyman Ozturk van VI constant Pep ophemelt. En erbij zegt dat je niet moet kijken naar die transfersommen die hij uitgeeft.

JMD

Well-known member
Ongelooflijk, Leicester wint bij Spurs.

Of eigenlijk: niet ongelooflijk, wat een bende is het daar bij Spurs. Tegen de grote clubs kunnen ze echt veel, maar tegen 'kleine' clubs bakken ze er niks van. Gat naar degradatieplekken is 8 punten....

JMD

Well-known member
Spurs heeft dus 1 van de laatste 11 PL-duels gewonnen en nog 1x gelijkgespeeld... 4 behaalde punten op 33....

Nog een ander leuk feitje (met dank aan de BBC):
Het is de eerste keer sinds 1912 dat Spurs thuis verliest van een ploeg die hun 7 duels daarvoor had verloren (toen tegen Notts County)

Bovenaan