Premier League

JMD

Well-known member
Nou, hoe vaker in naar de herhaling kijk hoe minder zeker ik er van ben dat dit een pingel is...
 

JMD

Well-known member
Geen strafschop lijkt mij.
In het begin van de actie wordt Madueke heel licht geraakt op zijn voet. Loopt nog 2 passen door en valt dan... Denk dat door die lichte aanraking de pingel niet teriuggedraaid werd, maar als de scheids de bal niet geeft gaat de VAR hem niet roepen...
 

JMD

Well-known member
En nog 4-3...

Eerst gaat Man U in echte Ten Hag style in blessuretijd met 10 man naar voren, in de counter is het al bijna raak, eerst spelen ze slecht uit, dan een schot dat van richting veranderd wordt. En vervolgens in de corner mag iemand van rand 16 ineens vrij inschieten....
 

ALenstra

Well-known member
Hij mag het seizoen nog afmaken maar daarna is het einde verhaal voor hem denk ik. De spelers zijn helemaal klaar met hem. Al hebben die geen recht van spreken.
 

Raul

Well-known member
Arsenal deed vandaag goede zaken bij Brighton.

Ik moet zeggen dat Arsenal uit echt geweldig presteert, want op 30 januari 2024 was het voor het laatst en tegen Forest dat Arsenal een doelpunt tegen kreeg. Taiwo Awoniyi maakte het doelpunt voor Nottingham Forest. Sindsdien hebben de Gunners TWINTIG! doelpunten op rij gescoord op de weg, zonder een antwoord van hun tegenstanders, waarmee ze het BESTE RECORD! in de hele geschiedenis van de Premier League evenaarden dat in handen was van (Scolari's) Chelsea sinds 6 december 2008. Ja, met een Scolari nog en volgens mij een Chelsea met Deco.

West Ham United 0-6 Arsenal
Burnley 0-5 Arsenal
Sheffield United 0-6 Arsenal
Manchester City 0-0 Arsenal
Brighton 0-3 Arsenal

Volgende bezoek voor enige record: Molineux Stadium.
 

Batigoal

Well-known member
Zeer knappe reeks. Wellicht dit keer wel kampioen?

Onderin won Luton Town eindelijk weer eens, waardoor ze de aansluiting hebben gevonden met Nottingham Forest. Van de 3 promovendi werd het minst van Luton verwacht. Het zou leuk zijn als ze het redden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

JMD

Well-known member
En daar is voor de zoveelste keer de grote kans die Liverpool vroeg weggeeft, 1-0, maar gelukkig buitenspel. Toch opvallend hoe zwak Liverpool elke keer begint
 

JMD

Well-known member
Ongelooflijk dat Liverpool nog maar 0-1 voorstaat l.. drie weken terug werden de gemiste kansen de ploeg van klopp fataal, als ze zo doorgaan kan dat weer gebeuren
 

JMD

Well-known member
Ik overdrijf niet als ik zeg dat het 0-4 had moeten staan, maar Liverpool laat Man U keer op keer in leven...

Kom op nou jongens
 

JMD

Well-known member
Tsja, dan krijg je dit dus. Na rust alweer twee kansen die je niet benut en dan schiet de ander met het eerste schot op goal raak na gekloot achterin. Wel zeer fraai ingeschoten
 
Bovenaan