Je zou als je het wedstrijdverslag hier leest niet zeggen dat het over de koploper, maar over een degradatiekandidaat gaat.
Denk niet dat je van mij het afgelopen half aar aangaande PSV veel posts heb gelezen over competitie duels die we zouden verliezen...Zelfde als met PSV in de Eredivisie. 16x gewonnen, 56 voor 6 tegen en als je JMD (en stc al helemaal) mag geloven bestaat PSV alleen maar uit dravers en staat PSV onderaan vanwege het extreme gebrek aan kwaliteit en doeltreffendheid.
Klopt. Ik ben ook geen grote fan van die statistiek, maar het wordt nu een jaar of 5-6 gebruikt ofzo en als je dan er een record op zet zegt dat ook wel iets...xg is zo'n domme toevoeging. Pure willekeur
Klopt. Maar wel al 6x gelijk, dus verspelen in 1 van de 3 duels punten, en bv City op maar 2 verliespunten... Als die zo meteen weer echt gaan draaien gaat dat gat niet goed genoeg zijn.Pas 1x verloren, minste tegentreffers, winnen ook vaak hun mindere wedstrijden, daar win je wel titels mee.
Nou ja...Denk niet dat je van mij het afgelopen half aar aangaande PSV veel posts heb gelezen over competitie duels die we zouden verliezen...
alhoewel Heerenveen voor PSV altijd wel een potentiële bananenschil is
Dus zo'n eenvoudig potje wordt Heerenveen echt niet, grote kans op onderschatting na de droomweek vorige week
sowieso heeft psv het altijd moeilijk tegen de friezen
Nu ga je alles of niks spelen, en met een volle Kuip achter Feyenoord is de kans op niks voor PSV dan groter.
Op deze manier staat het (zoals we vaker als PSV in de Kuip speelt) snel 2-0 en is het duel weer over..
Alles of niets nu voor Feyenoord. De vorige 2 jaren leverde dat steeds nog een punt op voor Feyenoord...
Die zag je aankomen, PSV is nergens meer, 1-2...
Zelfde fouten als afgelopen jaren...
De selectie van Liverpool is zo mega dat er zondag maar 2 spelers van de 'senior squad' op de bank zaten, de rest was ziek (o.a. Van Dijk), geblesseerd of zat bij Afrika/Azië Cup...Ach, met die mega selecties in Engeland kan het wel wat lijden toch?