Premier League

Raul

Well-known member
Inter wil die coach van Brighton, dus kan Potter weer mooi terug.
De Zerbi doet het geweldig daar bij Brighton. Ik snap dat wel.

Ik was hem uit het oog verloren, maar ik keek naar de interim van Chelsea en ja hoor: het is Bruno Saltor. Hij is fysiek niet veel veranderd. Bij Valencia was het een redelijke back en ik had nooit gedacht dat hij het in zich had om coach te worden.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Knappe overwinning van Newcastle! Man Utd had weinig in te brengen tegen de Magpies. Dat gaat wat worden de komende jaren daar wanneer ze ook nog eens echt met geld gaan strooien.
Jep. Die kunnen zomaar City van de troon gaan stoten als ze zo doorgaan... Er lijkt voorlopig ook beleid achter te zitten, langzaamaan steeds dichter bij de top. Mooie ontwikkeling. Wordt daardoor wel nog krapper om de CL-plaatsen, want dan ontstaat er een Grote 7 ipv Grote 6... Gelukkig komen in de nieuwe CL er naw 5 tickets beschikbaar voor Engeland (mits Engeland bij de beste 2 landen zit op de ranglijst van dat jaar)
 

Eef de Kip

Well-known member
Hahaha het zou me geeneens verbazen. Gelukkig heeft Chelsea een zuinig beleid gevoerd dus die kunnen wel wat hebben.
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Hahaha het zou me geeneens verbazen. Gelukkig heeft Chelsea een zuinig beleid gevoerd dus die kunnen wel wat hebben.
En dus ook 20 miljoen voor Potter bij aankoop, dus ze hebben een kleine 90 miljoen uitgegeven aan aan- en afkoopsom voor Potter...
 

JMD

Well-known member
En Keane (die net nog de aanslag van Moura te verwerken kreeg) schiet nu schitterend de 1-1 binnen
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. 1-1. Voor Everton betekent dit dat het naar plek 15 klimt (van plek 18) en Leeds nu 'onder de streep' komt. SPurs blijft 5e, komt naast Newcastle en Manchester united, maar heeft wel 2 duels meer gespeeld dan die ploegen, en het moet Brentford voorbij zich laten qua verliespunten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mitrovic van Fulham heeft 8 wedstrijden gekregen voor zijn duw tegen de scheids.
 

Batigoal

Well-known member
Chelsea zou in gesprek zijn met Julian Nagelsmann en Luis Enrique als kandidaten voor de trainerspositie.
 

Raul

Well-known member
En Lampard wordt hoogstwaarschijnlijk tot het einde van het seizoen coach van Chelsea.
 

JMD

Well-known member
Chelsea verliest maar weer eens, spurs wint me5 veel geluk van brighton en onderin pakken bournemouth, west ham en wolves zeer belangrijke punten
 

JMD

Well-known member
Brighton twee goals afgekeurd (terecht) , maar drie penalty’s onthouden… er mag een bosje bloemen van Tottenham naar scheids en var…
 

Batigoal

Well-known member
Fraaie en typerende goal van Son, zijn 100e in de Premier League. Hij heeft een wisselvallig seizoen. maar ik blijf het een klasbak vinden. Was al vroeg fan van hem in Duitsland en ben hem altijd blijven volgen.

Denk dat we wel kunnen stellen dat hij de beste Aziatische voetballer ooit is? Andere namen die ik zou kunnen bedenken zijn Park en Nakata, maar die hebben voor mijn gevoel veel minder lang topniveau gehaald. Shunsuke Nakamura vond ik ook een mooie voetballer, maar zijn plafond lag 'slechts' bij Celtic.
 

Maasveld

Well-known member
Fraaie en typerende goal van Son, zijn 100e in de Premier League. Hij heeft een wisselvallig seizoen. maar ik blijf het een klasbak vinden. Was al vroeg fan van hem in Duitsland en ben hem altijd blijven volgen.

Denk dat we wel kunnen stellen dat hij de beste Aziatische voetballer ooit is? Andere namen die ik zou kunnen bedenken zijn Park en Nakata, maar die hebben voor mijn gevoel veel minder lang topniveau gehaald. Shunsuke Nakamura vond ik ook een mooie voetballer, maar zijn plafond lag 'slechts' bij Celtic.
Keisuke Honda natuurlijk!
 
Bovenaan