JMD
Well-known member
Ik las het ja…Bournemouth scoorde al na 9 seconden.
Ik las het ja…Bournemouth scoorde al na 9 seconden.
Haha, zo word je kampioen! Hup Arsenal.En 3-2 voor Arsenal in de 97e minuut…
Binnen 10 seconden aan het begin achter en de winnende scoren 10 seconden voor het einde. Spectaculaire pot.En 3-2 voor Arsenal in de 97e minuut…
De trainer van Bournemouth gaf aan dat er getraind was op die snelle opening... Mooi dat dat dan uitkomt.Binnen 10 seconden aan het begin achter en de winnende scoren 10 seconden voor het einde. Spectaculaire pot.
De eerste weken was het wat minder, maar de laatste weken gaat het idd steeds beterEerlijk gezegd had ik gedacht dat Gakpo moeite zou hebben om zich aan te passen bij Liverpool.
Ik had ongelijk.
Je zag de eerste wedstrijden dat hij bewust werd overgeslagen door oa Salah. Nu hij is geaccepteerd wordt hij juist gezocht door zijn medespelers.De eerste weken was het wat minder, maar de laatste weken gaat het idd steeds beter
Dat was ook wel een piepklein beetje duidelijk.De trainer van Bournemouth gaf aan dat er getraind was op die snelle opening... Mooi dat dat dan uitkomt.
Inderdaad... Maar dan alsnog, het gaat ook vaak fout.Dat was ook wel een piepklein beetje duidelijk.