Premier League

JMD

Well-known member
Als spurs niet wint staat brighton virtueel 4e… de eerste 3 cl plekken zijn wel bekend, dat wordt Arsenal en beide ploegen uit Manchester, maar voor die 4e plek doen nog een hoop ploegen mee, Liverpool staat qua verliespunten bv ook heel dicht op de virtuele plek 4… ben benieuwd hoe die morgen tegen man united gaan spelen
 

gevegt

Well-known member
Eerlijk gezegd had ik gedacht dat Gakpo moeite zou hebben om zich aan te passen bij Liverpool.
Ik had ongelijk.
 

JMD

Well-known member
Eerlijk gezegd had ik gedacht dat Gakpo moeite zou hebben om zich aan te passen bij Liverpool.
Ik had ongelijk.
De eerste weken was het wat minder, maar de laatste weken gaat het idd steeds beter

2-0 Nunez. Mooi...
 

gevegt

Well-known member
De eerste weken was het wat minder, maar de laatste weken gaat het idd steeds beter
Je zag de eerste wedstrijden dat hij bewust werd overgeslagen door oa Salah. Nu hij is geaccepteerd wordt hij juist gezocht door zijn medespelers.
 

JMD

Well-known member
Hopppaaaaa
4-0

Lekker hoor dit, winnen als Liverpool is mooi, maar winnen van Man U is net wat mooier, en dan zo winnen is al helemaal mooi...
 

JMD

Well-known member
Dan lijkt het dus qua titel te gaan tussen Arsenal en Man City. Man United lijkt in een gat te vallen, want het gat naar plek 4 voor Ten Hag cs is vrij groot, dat gaan ze wel houden.

Maar daarachter is dit de stand qua punten: (winst Liverpool vandaag meegeteld)
Spurs 26-45
Liverpool 25-42
Newcastle 24-41
Fulham 25-39
Brighton 23-38
Brentford 23-35

Qua verliespunten dus
Newcastle, Brighton
Spurs, Liverpool op 2 punten
Brentford op 3 punten
Fulham op 5 punten

Wordt spannend omtrent plek 4. Als Liverpool zo blijft spelen als vandaag kunnen die zomaar nog 4e worden, daar gaf je een week of 4 terug ook geen 3 centen voor...
 
Bovenaan