Premier League

BlauwVinger

Well-known member

Bij uitstek gekwalificeerd als een deprimerende negorij tijdens mijn kruistochten op het eiland, waar meisjes van dertien met kinkhoest moeizaam hun kinderwagen voor zich uitduwen.

Ik zag er Burnley vs Bolton Wanderers en Burnley vs Preston North End, genoemde clubs tevens founder members uit 1888. De tijd staat wél stil...
 

gevegt

Well-known member
Bij uitstek gekwalificeerd als een deprimerende negorij tijdens mijn kruistochten op het eiland, waar meisjes van dertien met kinkhoest moeizaam hun kinderwagen voor zich uitduwen.

Ik zag er Burnley vs Bolton Wanderers en Burnley vs Preston North End, genoemde clubs tevens founder members uit 1888. De tijd staat wél stil...
Drenthe dus.
 

Batigoal

Well-known member
Opmerkelijk: Dagenham & Redbridge heeft de broer van Kurt Zouma, Yoan Zouma, wél op non-actief gezet na het bewuste filmpje. Yoan Zouma was degene die het filmde en online plaatste.

Gisteren heeft de Britse dierenbescherming de 2 katten in beslag genomen. Adidas heeft het contract met Kurt Zouma stopgezet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zie net de samenvatting van Spurs - Soton. Hoe kan die 2-1 nou tellen? Karma sloeg gelukkig terug met de 2-2 en 2-3 en de afgekeurde 3-3
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Martinelli is niet echt slim.

Maakt een overtreding, scheids geeft voordeel, maakt weer een overtreding: 2x geel
 
Bovenaan