Premier League

Batigoal

Well-known member
Welke clubs hebben belangstelling ?

Volgens mij worden vooral beide Manchester-clubs genoemd. Voorgaande jaren ook weleens Real Madrid, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Gezien zijn prijskaartje (€100miljoen +) in combinatie met zijn leeftijd (27) lijkt me dit wel zo'n beetje het moment om te vertrekken.
 

JMD

Well-known member
Benieuwd wat er straks van Tottenham overblijft mocht Kane vertrekken, als die geruchten kloppen. Kan me dat ook wel voorstellen, want met Mourinho is de club toch een stuk minder aantrekkelijk dan met Pochettino, met geen mindere selectie.
Ja, het lijkt er idd op dat Tottenham weer 'weg gaat vallen' uit de top na een aantal betere jaren. En toch leverde dat geen 'zilverwerk' op (of ze moeten volgende week de League Cup winnen).

West Ham verliest vandaag overigens van laagvlieger Newcastle, waardoor Chelsea en Liverpool qua verliespunten nu boven de Hammers staan.

Verder is vandaag Norwich gepromoveerd, en lijkt ook (door gelijke spelen Swansea en Brentford) een terugkeer van Watford naar de PL wel bijna zeker.
 

JMD

Well-known member
En de eerste degradant is nu ook 100% zeker, Sheffield United gaat naar het Championship. Het zal daar niet de stadgenoot tegenkomen, want Wednesday gaat bijna zeker degraderen uit het Championship.
 

JMD

Well-known member
In de 97e minuut maakt Arsenal nog gelijk, en zo wint Fulham (dat nog nooit won bij Arsenal) opnieuw niet bij de Gunners.
 

JMD

Well-known member
United heeft het lastig tegen Burnley, maar een van richting veranderd schot bezorgt ze 5 min voor tijd de 2-1.
 

Batigoal

Well-known member
Er gaan geruchten dat hij geweigerd heeft de training te leiden als Tottenham mee gaat doen aan de Super League. Mocht dat verhaal kloppen, dan is het wel een held.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ryan Mason is tijdelijk de nieuwe manager, die is pas 29. Moest stoppen met spelen na een schedelbreuk, die beelden kennen we allemaal nog wel denk ik?
 

JMD

Well-known member
Leeds - Liverpool nu. Bij winst staat Liverpool even in de top 4. Bij winst voor Leeds doen die gewoon mee om Europees voetbal
 
Bovenaan