Goede analyse inderdaad. Mocht Slot het niet waar kunnen maken, lijkt hij me wel iets voor Feyenoord.En 1-2...
Kuijt krijgt gelijk, er gaan veel goals vallen na rust...
Goede analyse inderdaad. Mocht Slot het niet waar kunnen maken, lijkt hij me wel iets voor Feyenoord.En 1-2...
Kuijt krijgt gelijk, er gaan veel goals vallen na rust...
Nee, dat zeker niet. Voorzet was ook fantastisch. Maar de verdediger moet die bal weg krijgen.Zo makkelijk was dat niet.. Wat maakt hij het geweldig af!
Nou scheelt het vandaag wel dat kane uitviel.Maar dat Spurs is ook wel weer matig hoor. Mourinho-ball maar verre van hermetisch achterin.
Vergeet West Ham a.s. zondag niet... En volgende midweek thuis tegen Brighton moet normaal gesproken een eenvoudige zege opleveren (maar goed, dat dachten we de afgelopen weken vaker)Het uitvallen van Kane heeft wel een grote invloed gehad inderdaad, Spurs speelde aanvallend niks meer klaar. Goed om Liverpool weer in de buurt van hun beste niveau te zien komen. Dat is ook nodig, want over anderhalve week wacht Manchester City.
Eens...Ik vind dit dus mooier dan een afstandsknal. Corner WHU weggewerkt, twee perfecte passes, sublieme aanname en subtiele afronding.