Premier League

JMD

Well-known member
Lekker verdedigd jongens... Als dat in NL gebeurt klaagt iedereen dat we in NL niet kunnen verdedigen... :p

1-3
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Salah en Mané doen echt lang niet alles goed in een wedstrijd, maar wat kunnen ze ongelooflijk goed voetballen. Nogal een open deur, dat weet ik. Maar het verbaast me elke keer weer hoe makkelijk ze aannemen en hoe snel ze handelen. Allebei fysiek en technisch absolute top.
 

Kielse Rat

Well-known member
Het uitvallen van Kane heeft wel een grote invloed gehad inderdaad, Spurs speelde aanvallend niks meer klaar. Goed om Liverpool weer in de buurt van hun beste niveau te zien komen. Dat is ook nodig, want over anderhalve week wacht Manchester City.
 

JMD

Well-known member
Het uitvallen van Kane heeft wel een grote invloed gehad inderdaad, Spurs speelde aanvallend niks meer klaar. Goed om Liverpool weer in de buurt van hun beste niveau te zien komen. Dat is ook nodig, want over anderhalve week wacht Manchester City.
Vergeet West Ham a.s. zondag niet... En volgende midweek thuis tegen Brighton moet normaal gesproken een eenvoudige zege opleveren (maar goed, dat dachten we de afgelopen weken vaker)
 

JMD

Well-known member
Na de wanprestatue van woensdag wisselt Solskjaer 5 basisspelers, en nog komt Vd Beek er niet in. Als ik hem was zou ik toch langzamerhand eens uit gaan kijken naar een andere club.
 

JMD

Well-known member
Mijn hemel, de VAR gaat naar die overtreding van Fernandes kijken en doet dan niks...
 

JMD

Well-known member
Milner wordt gewisseld voor Jones, is niet blij staat boos aan de zijlijn. De eerste actie van Jones is een assist op Salah die de 0-1 binnenkrult... :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind dit dus mooier dan een afstandsknal. Corner WHU weggewerkt, twee perfecte passes, sublieme aanname en subtiele afronding.
 

JMD

Well-known member
What a difference a week makes... Vorige week was er (voor de midweekse ronde) nog de kans op wegvallen, nu door 2 zeges (en andere uitslagen) weer 3e qua verliespunten, vlak achter United. City op 7 verliespunten minder, dus zaak volgende week zondag te winnen van City... (en natuurlijk midweeks tegen Brighton)
 

JMD

Well-known member
Ik vind dit dus mooier dan een afstandsknal. Corner WHU weggewerkt, twee perfecte passes, sublieme aanname en subtiele afronding.
Eens...
Real ooit tegen Ajax ook ooit zo'n belachelijk mooie counter...

In NL zouden we het afdoen als countervoetbal, en dat dat lelijk is, maar dit is zo verschrikkelijk knap.
 
Bovenaan