Premier League

JMD

Well-known member
Het duel op Anfield is niet om aan te zien, na 55 seconde in blessuretijd (van de 1 minuut toegekende) wordt Mane weggestoken, dan denkt de scheids: laten we maar affluiten... Daar gaat nog wel reactie op komen... Vreemde actie

LIverpool lijkt al weken nergens op, gaan echt geen kampioen worden zo. Tijd voor de grote mannen om op te staan.
 

Maasveld

Well-known member
Haha ja, het laat zich wel raden waar Klopp het over gaat hebben na de wedstrijd, met name bij puntverlies.

Geen zorgen @JMD, over 2 weken staat Liverpool 5 punten los.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het duel op Anfield is niet om aan te zien, na 55 seconde in blessuretijd (van de 1 minuut toegekende) wordt Mane weggestoken, dan denkt de scheids: laten we maar affluiten... Daar gaat nog wel reactie op komen... Vreemde actie

LIverpool lijkt al weken nergens op, gaan echt geen kampioen worden zo. Tijd voor de grote mannen om op te staan.

Dat had ik weken terug toch al voorspeld? Dit duel is al 100 jaar niet om aan te gluren.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Man United verdient de zege na rust, is beter... Ik zie een hoop mensen hier zeggen dat United nooit kampioen kan worden omdat het niet goed is. Dat vind ik dus wel meevallen...

Als ik Vd Beek was zou ik trouwens daar z.s.m. weg gaan, mag zelfs niet eens invallen...
WIjnaldum schijnt trouwens zijn contract niet te gaan verlengen en naar Barcelona te gaan komende zomer.
 

Batigoal

Well-known member
Man United verdient de zege na rust, is beter... Ik zie een hoop mensen hier zeggen dat United nooit kampioen kan worden omdat het niet goed is. Dat vind ik dus wel meevallen...

Als ik Vd Beek was zou ik trouwens daar z.s.m. weg gaan, mag zelfs niet eens invallen...
WIjnaldum schijnt trouwens zijn contract niet te gaan verlengen en naar Barcelona te gaan komende zomer.

Van de Beek dus naar Liverpool?!

Man Utd heeft op papier gewoon een heel goed basiselftal, alleen missen ze een absolute topverdediger centraal achterin. Koulibaly of Upamecano daar zou het wel afmaken. In de breedte is de selectie niet te vergelijken met Liverpool en City.
 

JMD

Well-known member
Zo meteen Leicester - Chelsea. In het kader van het postzegelprincipe: hup Leicester!!!
 

JMD

Well-known member
Zo, daar komt Man U heel goed weg... De laatste tijd valt alles voor hen ook helemaal goed.
 

JMD

Well-known member
Het Liverpool van vorig jaar dus.
Dat zal best, maar jij snapt ook wel dat dat als je met bijna 20 pt voorsprong kampioen wordt een ander geval is dan als je in een heel spannende competitie (met een stuk of 6 ploegen dicht op elkaar) bezig bent.

Morgen Liverpool - Burnley, ben benieuwd of Liverpool nu wel tot scoren komt, al 3,5 duel in de PL niet gescoord.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat zal best, maar jij snapt ook wel dat dat als je met bijna 20 pt voorsprong kampioen wordt een ander geval is dan als je in een heel spannende competitie (met een stuk of 6 ploegen dicht op elkaar) bezig bent.

Morgen Liverpool - Burnley, ben benieuwd of Liverpool nu wel tot scoren komt, al 3,5 duel in de PL niet gescoord.

Ging mij er meer om dat vorig jaar ook alles op z'n plek viel voor Liverpool, waar het dit seizoen meer tegenzat.
 

JMD

Well-known member
Let maar op ze staan eind januari circa 5 a 6 punten voor op de rest.

Juist omdat de top zo groot is zal iedereen van elkaar wat punten afsnoepen, en Liverpool zal de club zijn die net wat minder laat liggen.
This post didn't age wel... ;)

Na Burnley wacht voor Liverpool in januari nog een uitduel bij Spurs en West Ham... Die 5 punten gaan ze niet halen... :p
 

JMD

Well-known member
Liverpool is weer tandeloos... En nu krijgt Origi een 1 op 1 kans tegen de keeper, schiet de bal tegen de lat...
Passing en voorzetten zijn sinds Palace uit dramatisch...
 

JMD

Well-known member
En Alexander Arnold schiet even een vrije trap vanaf 20 meter Stanley Park in... Kansloos.
 
Bovenaan