Premier League

Batigoal

Well-known member
Van Manchester United valt de start me erg tegen. Die leken eindelijk op de goede weg, maar nu lijkt het nergens meer op. Alsof de spelers en Solskjaer het bijltje er al bij neergooien.

Chelsea had eigenlijk niet in één keer op veel sleutelposities de boel moeten veranderen (nieuwe spelmaker, spits, nieuwe aanvoerder, nu ook nieuwe keeper), maar die hebben in principe genoeg kwaliteiten gehaald om ver te komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Early days, maar op basis van wat ik tot nu toe gezien heb is Liverpool absoluut weer de te kloppen ploeg. Vooral ook omdat ze met Thiago een hele goeie voor het middenveld en met Jota een directe aanvallende reserve hebben gehaald.
 

Batigoal

Well-known member
Everton is er veel op vooruit gegaan met de komst van James Rodriguez. Hij laat het team zoveel beter voetballen. Interessant om te zien hoe ver ze kunnen komen.
 

JMD

Well-known member
Leicester - West Ham 0-3, dat is toch wel heel verrassend.

Als Liverpool vanavond om 20.15 wint bij Villa staan zij samen met de buurman op kop.
 

JMD

Well-known member
Er zit hier blijkbaar dezelfde VAR als bij United, want ook deze slaapt. Had een penalty moeten zijn.
 

Kielse Rat

Well-known member
Waarom speelt Becker niet???
En hebben ze dan niet een betere dan deze? Mijn hemel. De eerste de beste jeugdkeeper is al beter.

Schouderblessure. Dat Adrian niet voldoet als vervanger is vorig seizoen meerdere keren gebleken, maar hij staat er dus nog steeds.
 

JMD

Well-known member
Schouderblessure. Dat Adrian niet voldoet als vervanger is vorig seizoen meerdere keren gebleken, maar hij staat er dus nog steeds.
Dat is idd heel vreemd. En dan vraag je je bv af: dan had je toch bv ook Zoet kunnen halen? Of Cillessen? Of ...? Die Adrian is goed voor 10 dure fouten per seizoen... Hoe veel fouten mag die blijven maken?
 
Bovenaan