Premier League

zwammy

Well-known member
Heb afgesproken met een vriend het weekend naar Liverpool te gaan als ze kampioen worden, ik vermoed dat dat iets gaat worden wat ik van mijn leven niet meer ga vergeten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heb afgesproken met een vriend het weekend naar Liverpool te gaan als ze kampioen worden, ik vermoed dat dat iets gaat worden wat ik van mijn leven niet meer ga vergeten.

Wanneer is dat weekend? Lijkt mij ook wel iets om te doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
City - United staat 0-2 na een half uur. Op deze manier is de titelrace niet eens spannend meer.
 

zwammy

Well-known member
Hmm, zie nog niet waar de quote knop is dus dan maar zo. Geen idee, verwacht in april. Ook gewoon in de auto slapen, gewoon op de bonnefooi en gewoon ervaren wat dat allemaal gaat worden.
 

Kielse Rat

Well-known member
Dit mogen ze toch echt niet meer uit handen geven, zeker aangezien City niet meer de machine van de voorbije twee seizoenen is.
 

JMD

Well-known member
Dit mogen ze toch echt niet meer uit handen geven, zeker aangezien City niet meer de machine van de voorbije twee seizoenen is.

Laten we eerst januari maar overleven, de traditionele zwakke maand van Liverpool... En laten we Leicester niet onderschatten, die hebben nu ook al iets van 9x op rij gewonnen. In 2016 werden zij ook onderschat en stonden ze uiteindelijk gewoon met de 'schaal'.

Maar opvallend idd hoe veel punten City verspeelt, al ging het eind vorig seizoen qua spel ook al minder, maar wonnen ze door individuele acties of schoten. Heb het duel gisteren niet gezien, maar was de zege van 'rood' verdiend? Of schoot Man U gewoon de kansen erin en Man C niet?
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik heb het ook maar met een samnvatting van een paar minuten moeten doen, maar had daaruit het gevoel dat City best wel wat kansen liet liggen, maar dat United zijn kansen in de eerste helft zeker wel heeft afgedwongen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Laten we eerst januari maar overleven, de traditionele zwakke maand van Liverpool... En laten we Leicester niet onderschatten, die hebben nu ook al iets van 9x op rij gewonnen. In 2016 werden zij ook onderschat en stonden ze uiteindelijk gewoon met de 'schaal'.

Eind deze maand staan Leicester en Liverpool tegenover elkaar, uit die wedstrijd zal dan moeten blijken hoe de verhoudingen echt liggen...
 

JMD

Well-known member
Eind deze maand staan Leicester en Liverpool tegenover elkaar, uit die wedstrijd zal dan moeten blijken hoe de verhoudingen echt liggen...
Op 2e kerstdag nog wel...
Vorig jaar begon de slechte serie van Liverpool ook in de kerstperiode met een uitduel tegen de nummer 2. Vervolgens ging het in januari mis tegen de Wolves voor de beker (Klopp stelde liever zijn B-team op) waarna de A-ploeg een tijd niet meer in het ritme kwam. Toen het ritme weer werd hervonden stond het achter City en die lieten vervolgens geen punt meer liggen.
 

JMD

Well-known member
Loop niet zo te zeuren . Liverpool heeft pas 2 verliespunten.
Klopt. En PSV vorig jaar rond deze tijd pas 3. Toen waren er ook mensen die zeiden 'dat PSV dat nooit meer weg zou geven'. En we weten allemaal hoe het afliep.

ARsenal is helemaal nergens bij West Ham, stond 1-0 achter, maar komt uit het niets toch op 1-1.
 

Abubakari

Well-known member
Het wordt nu toch wel alarmerend met gevegt, hij heeft altijd veel onzin uitgekraamd, maar zo erg als nu is het nog niet geweest.
 
Bovenaan