Premier League

PES5

Administrator
Forumleiding
Heeft die Chong een prijsvraag gewonnen dat ie een paar keer mee mag doen met United? Die bakt er helemaal geen kut van.
 

JMD

Well-known member
Arsenal komt ook niet verder dan 1-1 tegen Brighton. Chelsea dus zeker van CL. Tottenham is nu ook bijna zeker, het staat 3 punten voor op Arsenal en een saldoverschil van 8 in hun voordeel.
 

JMD

Well-known member
De fans willen alweer af van Solskjaer

Tsja, die start was goed van hem (had ook volgens mij een eenvoudig programma in het begin), maar ik denk als je totaal naar al zijn punten kijkt is het net zo goed/slecht als onder Mourinho.
 

Pascallovic

Well-known member
Tsja, die start was goed van hem (had ook volgens mij een eenvoudig programma in het begin), maar ik denk als je totaal naar al zijn punten kijkt is het net zo goed/slecht als onder Mourinho.
En het spel is van hetzelfde niveau als onder Mourinho. De bus voor het doel parkeren en wachten op de omschakeling.
 

Kielse Rat

Well-known member
Dat was vooral omdat Pogba en andere bevrijd waren door het vertrek van Mourinho waardoor ze plots begonnen voetballen. Inmiddels is hun niveau weer sterk gedaald.
 

Batigoal

Well-known member
Dat was vooral omdat Pogba en andere bevrijd waren door het vertrek van Mourinho waardoor ze plots begonnen voetballen. Inmiddels is hun niveau weer sterk gedaald.

Pogba heeft zich alweer helemaal gefocust op een transfer naar Real Madrid, dus heel gek is dat niet. Daarnaast beperkt hij zich doorgaans tot zo'n 2 maanden goed voetbal per jaar, dus hij had zijn quotum al gehaald.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat was vooral omdat Pogba en andere bevrijd waren door het vertrek van Mourinho waardoor ze plots begonnen voetballen. Inmiddels is hun niveau weer sterk gedaald.

Dan ligt het dus gewoon de spelers en degene die het aankoopbeleid doet.
 

JMD

Well-known member
Dan ligt het dus gewoon de spelers en degene die het aankoopbeleid doet.

Het heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat ze bij Man U nog steeds denken aan de Fergusontijd... Want als zowel Moyes, als Van Gaal als Mourinho zich stukbijten op Man U dan kan het niet alleen aan de coaches liggen. Eigenlijk zijn ze sinds Van Gaal niks opgeschoten.
 
Bovenaan