Premier League

Max

Administrator
Forumleiding
Ze willen met die statribune dus hetzelfde bereiken als met de Gelbe Wand in Dortmund. Maar in Dortmund kost een seizoenskaart voor de Gelbe Wand maar 180 euro.

Dat is dan nog echt een volksclub. Bij Feyenoord is de goedkoopste seizoenkaart inmiddels meer dan 300 euro.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is best prijzig. Bij Ajax wordt de goedkoopste seizoenkaart volgend seizoen 242,-.

Ik zie dat Y2 voor 265 euro kan kopen en dat er nog een paar vakken 280/283 euro kosten. Ze hebben het prijsbeleid behoorlijk aangepast. Lange zijde was vaak duurde dan korte zijde, maar de harde kern tribune is relatief duur nu.

Inclusief velen extra?s. Lidmaatschap van Het Legioen. Kun je verder niks mee, maar daar rekenen ze geloof ik 60 euro voor. De openingswedstrijd zit erin. De playoffs wedstrijden. De eerste wedstrijd Europees. Het eerste bekerduel thuis. Dat was iig zo.

Ik zit nu de algemene voorwaarden te lezen (verder kom ik weinig tegen op de achterlijke kutsite van Feyenoord) en dan beperkt het zich inmiddels tot de thuisduels in de eredivisie, de playoffsduels en door Feyenoord aan te wijzen aanvullende voor het publiek toegankelijke thuiswedstrijden van het eerste elftal. Dat klinkt alsof ze het aan het uitkleden zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Watford - Fulham 4-1, Fulham dus gedegradeerd.
Wolves - Man U 2-1, ook afgelopen

Ga je dan als Fulham na 112 miljoen aan spelers te hebben gekocht. Moet je vervolgens de hele zomer proberen die dure gasten zien te lozen.

Wolves blijven goed gaan. Maar echte kenners wisten dat natuurlijk van tevoren. Om het te vieren verbreekt de club zijn transferrecord door de koopoptie voor de gehuurde Raul Jimenez te lichten voor bijna 40 miljoen euro.
 

JMD

Well-known member
Gelijkmaker van Liverpool, maar aan het begin van de aanval was het toch echt een voetje buitenspel van Salah..
 

Pascallovic

Well-known member
Zelf een hoekschop hebben en dan maar 1 man achterin laten tegen de omschakeling van Liverpool. Wat een sukkels.
 

JMD

Well-known member
Door deze zege is Liverpool de 2e club (na Juve) die zeker is van de groepsfase CL van volgend jaar.
 

JMD

Well-known member
Je bent volgens mij een echt fan van Liverpool.

Zeker, maar als een speler van City of United of Spurs zo'n actie had gemaakt had ik het ook fraai afmaken gevonden hoor.


Aantal domme gele kaarten voor Liverpool in de slotfase, Salah, Henderson en Man?
 

JMD

Well-known member
Slechts 3 ploegen van de top 6 kwamen in actie. Liverpool en Chelsea wonnen, maar Arsenal verloor in Liverpool van de 'blauwen'.

De stand aan kop is nu als volgt:
1) Liverpool 82 (+1)
2) Man City 80
3) Chelsea 66 (+1)
4) Tottenham 64
5) Arsenal 63
6) Man United 61

Het programma tot het eind van het seizoen, in dikgedrukt de onderlinge ontmoetingen tussen de top6-ploegen:
34: Cr. Palace - Man City, Liverpool - Chelsea, Man U - West Ham, Tottenham - Huddersfield, Watford - Arsenal
35: Arsenal - Cr. Palace, Cardiff - Liverpool, Chelsea - Burnley, Everton - Man U, Man City - Tottenham
Inhaalronde: Tottenham - Brighton, Wolves - Arsenal, Man U - Man C
36: Burnley - Man City, Leicester - Arsenal, Liverpool - Huddersfield, Man U - Chelsea, Tottenham - West Ham
37: Arsenal - Brighton, Bournemouth - Tottenham, Chelsea - Watford, Huddersfield - Man U, Man City - Leicester, Newcastle - Liverpool
38: Brighton - Man City, Burnley - Arsenal, Leicester - Chelsea, Liverpool - Wolverhampton, Man U - Cardiff, Tottenham - Everton
Komend weekend speelt Liverpool dus zijn laatste duel tegen een ploeg uit de top6, uitgerekend thuis tegen Chelsea, wat in 2014 (de vorige keer dat Liverpool dichtbij de titel kwam) de breker van de titelkansen bleek. Man City speelt in zuid Londen

In totaal zijn er nog 4 duels tussen ploegen uit de top 6, alleen in speelronde 33, 37 en 38 zijn er geen 'topduels'.
Man City, Man Utd en Chelsea spelen nog 2 topduels, United speelt beide toppers in eigen huis, Chelsea beide buitenshuis, en City 1 thuis en 1 uit. Liverpool en Spurs spelen beide nog 1 topper, Liverpool in eigen huis, Tottenham uit. Arsenal speelt niet meer tegen ploegen uit de top 6.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Liverpool op 82 punten na 33 wedstrijden is echt een krankzinnig hoog puntenaantal. Jammer dat ook City weer een topseizoen heeft.
 

JMD

Well-known member
United heeft 2 penalty's nodig om West Ham te verslaan met 2-1, Tottenham won eerder vandaag met 4-0.
 
Bovenaan