Premier League

JMD

Well-known member
Jep, gelijk degraderen aub. Kutclub,

Die kant gaat het ook wel op. 10 punten achter (en een veel slechter doelsaldo) met nog 10 duels te gaan. Goed, wonderen bestaan, maar het ziet er niet goed uit voor de ploeg van Craven Cottage.

En Ranieri dus weer ontslagen. Die had gewoon in de zomer van 2016 moeten stoppen.
 

Pascallovic

Well-known member
Jep, gelijk degraderen aub. Kutclub,
Wie had nou verwacht dat het halen van 11 nieuwe spelers niet zou werken, terwijl de spelers die de promotie hebben binnengehaald op de bank zitten te verpieteren? Ongeveer elke regel in het boek 'hoe zorg ik dat ik zo snel mogelijk degradeer' wordt uitgevoerd.
 

Batigoal

Well-known member
Wie had nou verwacht dat het halen van 11 nieuwe spelers niet zou werken, terwijl de spelers die de promotie hebben binnengehaald op de bank zitten te verpieteren? Ongeveer elke regel in het boek 'hoe zorg ik dat ik zo snel mogelijk degradeer' wordt uitgevoerd.

Mwah, dat lukten Brighton en Huddersfield vorig jaar ook prima.
 

Pascallovic

Well-known member
Hier mis je toch weer de VAR. Spurs krijgt een penalty na een overtreding van Mustafi. Echter stond Kane tijdens die situatie buitenspel, waardoor de penalty niet gegeven had mogen worden.
 

JMD

Well-known member
United na een half uur 0-1 achter tegen Southampton.
City nog op 0-0 in Bournemouth
 

JMD

Well-known member
City heeft opnieuw moeite om te scoren, staat weer 0-0 bij rust. De overige cijfers zijn overigens wel overtuigend, 83% balbezit en 9 schoten tegen 0 voor The Cherries. Overigens is slechts 1 van die 9 schoten op doel geweest.
 

Pascallovic

Well-known member
City heeft opnieuw moeite om te scoren, staat weer 0-0 bij rust. De overige cijfers zijn overigens wel overtuigend, 83% balbezit en 9 schoten tegen 0 voor The Cherries. Overigens is slechts 1 van die 9 schoten op doel geweest.
De 8 schoten die niet op doel waren zaten ook niet echt in de buurt.

Veel blessures bij City. Stones ook al geblesseerd vanaf, nadat de Bruyne voor rust al met knieklachten werd gewisseld.
 

JMD

Well-known member
Lukaku maakt vlak voor tijd de 3-2 voor United en gaat als het zo blijft over Arsenal heen naar plaats 4 en verkleint het gat naar de Spurs tot 3 punten.
 

JMD

Well-known member
Chelsea staat vlak voor tijd met 1-2 voor bij Fulham.

Over een klein half uur begint The Merseyside Derby vanuit The Grand Old Lady, Everton - Liverpool dus.
 
Bovenaan