Premier League

Raul

Well-known member
Ik las dat Lukaku weg wil bij Man U. Mocht hij echt weggaan, wat gaan ze ervoor krijgen? Kunnen ze die Fellaini ook meenemen, een clausule opstellen dat ze Fellaini er gratis bij krijgen?

Ik moet wel lachen om hun crisis, Sanchez die ergens in Chili aan het herstellen is, Pogba die hem niet meer aankijkt, Fred die nog niet klaar is voor het echte werk etc... Gezellig daar.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zit Liverpool niet tegen. Waarom juicht Salah tegenwoordig niet meer als ie scoort? Hij was nog chagrijniger dan Dolberg.
 

Batigoal

Well-known member
Ik las dat Lukaku weg wil bij Man U. Mocht hij echt weggaan, wat gaan ze ervoor krijgen? Kunnen ze die Fellaini ook meenemen, een clausule opstellen dat ze Fellaini er gratis bij krijgen?

Ik moet wel lachen om hun crisis, Sanchez die ergens in Chili aan het herstellen is, Pogba die hem niet meer aankijkt, Fred die nog niet klaar is voor het echte werk etc... Gezellig daar.

De sfeer is gewoon helemaal verziekt bij die club. Sanchez en Pogba zijn natuurlijk niet opeens matige spelers, maar renderen gewoon niet in het klimaat dat daar heerst. Willen ze nog wat worden, dan moeten ze daar zo snel mogelijk Mourinho lozen.
 

Pascallovic

Well-known member
De sfeer is gewoon helemaal verziekt bij die club. Sanchez en Pogba zijn natuurlijk niet opeens matige spelers, maar renderen gewoon niet in het klimaat dat daar heerst. Willen ze nog wat worden, dan moeten ze daar zo snel mogelijk Mourinho lozen.
Sanchez rendeerde op het eind ook niet bij Arsenal. Wat dat betreft heeft hij die lijn van zijn laatste half jaar Arsenal doorgetrokken. Ligt dat dan aan Mourinho, of Sanchez? We zien allemaal Pogba de gekste dingen in het veld doen. Dingen die duiden op een gebrek aan concentratie. Denk dat Mourinho een rol heeft in het slechte spel van Pogba, maar denk ook dat het overschatte speler is waar men veel te veel voor betaald heeft. Een goede middenvelder, maar hij heeft ook heel veel niet.

Ik zie het niet meer goed komen tussen Mourinho en United. Maar niet alles ligt aan hem.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Top-flight teams to have a better record than Liverpool this season after 16 games:
Spurs 1960-61
Chelsea 2005-06
Man City 2017-18
[probably Man City 2018-19 later]

That's it.

Niet normaal wat een seizoen Liverpool draait.
 
Bovenaan