Poker

zwammy

Well-known member
Hoelang ken ik gemiddeld cashgamen voor 50 euro. Toernooien zijn er bijna nooit toch?
 

SanMark.

Well-known member
Tegenwoordig is er 1x in de week een 'weekly' in Eindhoven. Welke dag dat weet ik niet.

50 euro is te weinig. Wil je gaan zitten op een 2/2 game is minimaal 100 euro wel aan te raden.

Zelf ga ik op een 2/2 altijd full zitten dus maximaal 400 euro of iedereen moet met 100 gaan zitten dan zorg ik dat ik net zoveel heb als de grootste stack.
 

zwammy

Well-known member
Nee, heel weinig tijd momenteel. Ben op Facebook ook lid geworden van allerlei pokertournooien in de buurt. Is dat ook wat want zie wel overal cashgame aanwezig maar dat is eigenlijk toch gewoon verboden?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nee, heel weinig tijd momenteel. Ben op Facebook ook lid geworden van allerlei pokertournooien in de buurt. Is dat ook wat want zie wel overal cashgame aanwezig maar dat is eigenlijk toch gewoon verboden?

Hier is laatst een zaaltje ontruimd, daar mag een tijdje niks meer georganiseerd worden.
 

zwammy

Well-known member
Zolang jij het niet organiseert... Er is niemand opgepakt oid, alleen de pokeravond werd afgebroken en de zaal moest dicht.

Nee hoor . Over het algemeen prima georganiseerde toernooien waar je voor minder geld kunt spelen dan in het hc.

Prima plek om je eerste stappen te zetten in het live circuit.

Mooi, dank. Ga ik daar mee beginnen binnenkort. Laat wel weten wanneer ik geweest ben.
 

SanMark.

Well-known member
En zeker als je voor buy ins speelt van 10 tot 50 euro, hoef je ook nog niet gelijk bang te zijn voor onveilige situaties.

Ik heb wel eens op plekken gespeeld waar ik buiten stond waar ik dan wel graag snel mijn auto in wilde. Niet voor de mensen binnen maar vooral omdat iedereen weet dat er op een bepaalde plek gespeeld word dat je buiten dan aardig snel overvallen kunt worden.
 

zwammy

Well-known member
MIJN EERSTE FINALETAFEL IN EEN GROOT TOURNOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fuckin yes
 
Bovenaan