Die moet sowieso gewoon even blijven i.p.v. op de bank bij Crystal Palace ofzo gaan zitten. Maar goed, zal wel niet en is natuurlijk wel een welkome inkomstenbron.Ik hoop dat alle scouts van de PL clubs ook op de tribune zitten voor Godts , dan speelt die de komende 4 jaar tenminste nog bij ons
Kan me nog wel herinneren (o.a. biJ Excelsior) dat Ajax die tactiek ooit toepaste. Blijft toch apart dat zo'n wijziging toch zoveel onrust geeft.Jongens toch, van de Hoorn gaat voorin staan en binnen de minuut is het raak. Wat een armoe
Het zal al mee tegen PSV in de ArenA, die 2-2 in de 96e minuut ofzoEn gelijk. Het mag ook niet eens meezitten dit seizoen.
Ben benieuwd wat utrecht nu gaat doen, gaan ze weer teruglopen of doen wat ji zegt.Als Utrecht gewoon blind gaat pompen nu scoren ze nog wel een paar keer
Je hebt gelijk, dit is echt een seizoen vol lucky Ajax.Het zal al mee tegen PSV in de ArenA, die 2-2 in de 96e minuut ofzo
Vond je dat niet genoeg qua meezitten?
Je snapt knipogen niet? Moet ik dan 20 knipogen erbij zetten voordat je het snapt?Je hebt gelijk, dit is echt een seizoen vol lucky Ajax.
Echt JMD.